Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breien i.p.v zitten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breien i.p.v zitten
    Posted: 13 Juli 2016 om 17:27
Van morgen in de krant

2 Dames kregen ruzie op een parkeerplaats in Dundee . Voor de rechter hadden ze alle twee een andere versie van het gebeuren .

Uitleg van de ene dame : "Ik liep haar toevallig tegen het lijf op de parkeerplaats terwijl ik op weg was naar de breiwinkel om inkopen te doen .

De rechter stelde haar toen voor een aantal breistukken te breien en die te verkopen voor een goed doel Het alternatief was celstraf .
De dame vertelde twee tot drie dagen nodig te hebben per kledingstuk .
In December moet ze de rechter laten zien ,dat ze voldoende stukken heeft gebreid ,om de zaak recht te breien en op die manier uit de cel te blijven
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 17:42
oei, dan hoop ik dat ik nooit zo'n uitspraak krijg. (Celstraf zou vlugger om zijn dan.)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2016 om 21:39
jaa, dat las ik vandaag ook, vond 'm wel origineel, die straf, nou ja straf.....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2016 om 08:23
In de roman Breibabes komt een meisje voor dat taakstraf moet doen, community service in het Engels. Zij leert breien en breit een babydekentje voor het goede doel. In Amerika heet dat security blanket en het project heet Linus-project, naar het jongetje uit de Charlie Brown strip, dat altijd onder een dekentje verscholen zit.

Maar dat het in het eggie ook gebeurt, vind ik leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2016 om 11:52
je kunt natuurlijk wel lekker door breien in de cel
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2016 om 18:09
das waar en zou je dan ook vroeger vrijgelaten worden, vraag ik me dan af.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2016 om 18:39
Pas als alle cipiers een warme das hebben.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2016 om 21:19
[QUOTE=Magtelt] In de roman Breibabes komt een meisje voor dat taakstraf moet doen, community service in het Engels. Zij leert breien en breit een babydekentje voor het goede doel. In Amerika heet dat security blanket en het project heet Linus-project, naar het jongetje uit de Charlie Brown strip, dat altijd onder een dekentje verscholen zit.

Maar dat het in het eggie ook gebeurt, vind ik leuk.[/QUOTE

zie net dat er ook een vervolg op Breibabes is, heb je dat ook gelezen Magteld, onder twee titels verschenen, de wolwinkel en :doorbreien ...helaas niet als e.book dus ik zal eens naar de bieb gaan fietsen binnenstekort..en wat leuk dat weetje over het Linus.project, ach ja, dat Charlie Brown menneke, zo lief....

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2016 om 08:57
Ik heb ze allebei en ook nog een boek over een ontbijtclub waarin breien zijdelings voorkomt. Ook twee boeken over een bed and breakfast, waarvan de eigenares een breister is. Daar zijn al drie boeken van verschenen, ik wacht tot de derde in de ramsch ligt, meestal bij Aldi. Debbie Macomber is de schrijfster.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2016 om 12:16
Kga op zoek in de bieb....enplus naar De Breiclub van Ann Hood, spiegologisch breien...therapeutisch bedoel ik...

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns