Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breien is ontspannend en nog meer.....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breien is ontspannend en nog meer.....
    Posted: 23 Juli 2015 om 15:18
Ik haak nooit af!

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 12:03
Nu slank ik er niet echt van af, maar als ik brei of haak dan snoep ik wel veel minder.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 12:31
ik denk dat het verdoken reclame voor Fabel wol is.

Nu wordt er soms nog uit pure noodzaak gebreid. Vooral als die ene trui niet in de winkel is of peperduur. De breier komt misschien tot rust door het ritmisch getik maar de medebewoners die aanwezig zijn niet.
En nu spreken ze zich al tegen. kleding in de winkel is goedkoper dan de wol en wat verder zeggen ze dat wol goedkoop is. (als je het telkens uithaalt wel natuurlijk, dan kan je met 2 bolletjes heel wat creaties maken)

Wat het snoepen betreft, je moet alles al klaar leggen in blokjes zodat die gemakkelijk in de mond te stoppen zijn, of repen waar een papiertje aan zit. Dit kan ook gemakkelijk.
Om me te ontspannen ga ik altijd efkes buiten een sigaret roken.
Ik denk niet dat ze drops patronen geven in die klinieken als therapie van de patiƫnten

en ten slotte breien zorgt voor ontspanning. Als het gewoon recht toe recht aan is, zonder een kabeltje of een ingewikkeld patroon wel ja.
Anders komt er wel wat stress bij te pas.

Ik brei heel graag maar heb dus een beetje stress, oppeppende suikers en kalmerende nicotine vermengd met zuurstof nodig om mijn hobby te beoefenen.

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 19:34
Na aanhoudende klachten van een prominente medebewoner ben ik overgegaan op bamboe naalden, dat scheelt een hoop in het ritmisch getik. Maar ik waag te betwijfelen of ik ervan afval, eerder in tegendeel want je beweegt minder met een ingewikkelde lap op schoot.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 22:04
Als je er van af zou vallen had ik nu maatje 38 gehad ipv 48 hahaha
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.063 seconden.
Lang Yarns