Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breien met plezier patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breien met plezier patronen
    Posted: 27 Juni 2020 om 20:52
er is een poos een website geweest, 'breien met plezier' waarop basispatronen van truien voor heren dames en kinderen in alle maten en vrijwel elk materiaal (pendikte)
ik heb die patronen graag en veelvuldig gebruikt en toen op een kwade dag was de website weg en kon ik mezelf wel voor mn kop slaan dat ik nooit de moeite had genomen da patronen uit te printen. Nu heb ik ook geen printer maar ik had het bij de bieb kunnen doen.
Hoe dan ook, heeft iemand die patronen toevallig ergens op geslagen?
En dan gaat het me vooral om de grootste maat herentrui en damestruien vanaf mt 40 tm mt 46
Je zou me er een enorm plezier mee doen en natuurlijk betaal ik alle gemaakte kosten terug.
dit gaat voorbij
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 hours 7 minuten geleden om 15:53
Kijk eens op internet bij Jessica Tromp .

Die heeft veel basispatronen .
Misschien dat je zoiets bedoelt .

Breien met plezier ken ik niet .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 hours 39 minuten geleden om 17:21
Dankjewel Mutti. Jessica tromp haar website ken ik, daar word ik helemaal tureluurs van Embarrassed te veel prikkels.
bij breienmetplezier stond er meteen een heel overzichtelijk schema, daarop klikte je op een maat en verscheen er een volgend schema met garen- en naald-dikte. en dat voor elke maat! heren dames kinderen....heel fijn!
en wat ik dom vind van mezelf dat ik er blij mee ben en het tegelijk heel normaal vind dat ik daar maar steeds op terug kan vallen Embarrassed  waarbij ik gemakshalve vergeet dat daar ook een mens achter zit die het bedacht heeft, die de moeite heeft genomen het er voor 'ons' op te zetten. daar schaam i kme wel 'n beetje voor.
en nu het er niet meer is, weet ik dat het een geschenk was en niet 'heel normaal' dat we het maar konden gebruiken.....
en ik heb de eigenaar niet eens bedankt, dat doe ik dan bij deze:

Bedankt voor al die fijne patronen! Clap
dit gaat voorbij
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 13 minuten geleden om 09:47
Bij drops kun je ook op die manier selecteren
Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.113 seconden.
Lang Yarns