breien met plezier patronen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij begrijpen elkaar Annita dat is ook precies de reden waarom ik zo blij ben met breien met plezier. simpel, overzichtelijk, rustig zonder iets ten nadele van Jessica Tromp te willen zeggen. als je het daar kunt vinden, heeft ze ook heel veel. ik kan er echter niks vinden, voor mij is het te druk, te wirwarrig en daarmee zeg ik alleen iets over mij |
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja precies Carolina, ik word er gewoon geen wijs uit bij Jessica Tromp. Ligt gewoon aan mij hoor. Heb jaren geleden een schedelbasisfraktuur gehad en kan het daardoor niet snel overzien. Ze heeft heel veel idd en zeg ook niets ten nadele van Jessica. Ik hoor heel veel mensen zeggen: ga even naar Jessica, dus het ligt gewoon aan mij. Voor mij is het niet overzichtelijk, helaas. Al heb ik er ooit wel basisdingen vandaan gehaald hoor 😁
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het ligt niet aan jullie of aan de patronen van wie dan ook .
Breien en haken ,zijn technieken die eigenlijk voorgedaan moeten worden ,dat is mijn mening . Maar helaas het is uit het onderwijs gehaald , al was het maar een keuzevak geworden ,en dat vind ik nog steeds jammer . Maar er zijn meer dingen uit het onderwijs gehaald zoals zwemmen . Niet iedereen heeft het geld om z'n kinderen op zwemles te laten gaan en wat er dan gebeurt hebben we ook deze zomer weer gezien . |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja.... vroeger hoefde dat niet op school geleerd te worden. Moeder, oma of tante leerde het je. En al op heel jonge leeftijd zodat kind aan het gezin kon bijdragen
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil er wel nog even op wijzen dat de website breienmetplezier officieel niet meer bestaat dus vind je de patronen handig in gebruik, print ze dan nu uit of koipieer ze naar een andere plek in je computer.
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan het niet zo snel terugvinden maar ik had laatst een berichtje geplaatst over een meisjesvestje uit een zeeman breiboekje... vandaag mijn boekenkast helemaal leeggemaakt, flink opgeruimd en wat vond ik? ja hoor dat boekje. het was kleiner dan ik me herinnerde maar het vestje....kwas meteen weer verliefd nu nog mooi garen ervoor vinden in passende kleuren en dikte
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waar opruimen niet goed voor is .
Ik heb het met de legkast ook wel eens ,dan weet ik zeker dat ik een shirt nog moet hebben en dan zie ik het niet zo vlug . Ik trek dan alles eruit en ja hoor daar is het . Na het inruimen weer een keurige kast |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |