breien van een deken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
miekem ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 Februari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Februari 2011 om 15:21 |
Ik wil graag een deken (plaid) breien in de zogenaamde mondriaankleuren het liefst van wol met zijde wie kan mij een tip aan de hand doen welk garen ik dan het beste kan gebruiken. Het mag wel wat duurder garen zijn ik wil gaar een mooi deken maken voor op de bank. miekem |
|
miekem
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat er hier in nederland niet zo veel te koop is,combi wol met zijde. ligt er ook aan,hoe dik je het wilt hebben. Er zijn wel veel kantgarens met zijde. ik wil wel voor je kijken,maar handig is ,als ik de naalddikte weet. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb even op google gekeken, maar ik zag alleen gemêleerd wol/zijde garen, niet in die felle kleuren die jij zoekt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Er is in Nederland ook niet zoveel,wel in het buitenland maar dan meestal kantgaren. dus eventueel met dubbele draad breien. Ik heb al een site doorgegeven. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |