Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbreiende oma

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 19:34
ja das waar, oma moet wel kunnen mopperen. hmm zal er eens over denken dan haha
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 17:39

Lisa,wat voor garen gebruik jij voor deze kleine figuurtjes,het ziet er zo dun uit of lijkt dat maar zo.

groetjes corry

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 17:48
lijkt zo, is gewoon wibrawol en de pennen zoals het patroon voorschrijft. is eigenlijk een hele grote pop gemaakt op pen 4
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 18:09

Ik kwam haar tegen op de dvd,en ze was 30 cm. vandaar mijn vraag

Groetjes corry

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 18:37
ja klopt, is ze ook precies. alleen ik vind dr niet zo lijken op het plaatje, maar dat geeft niet. ps. eigenlijk hoor je met dubbele draad te breien. maar dat vind ik nooit zo prettig
Back to Top
smurfje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 376
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 10:53
Lisa wat PRACHTIG weer!!!!!!!!
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:25

 

Heel mooi hoor!lisa!

lijkt me inderdaad wel een zelfstandige dame!

zoals gedacht heeft uw weekje vertrek en geen naalden wel een knitwoede veroorzaakt!

Momenteel brei je op...Turbostand?

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:26
hahaha ja dat klopt wel perlefientje. even inhalen.. hoe gaat het met pluto's kopje? heb je ook al een top 3 wat je wilt maken??
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 12:09

inderdaad! Heb al heel wat garen verzamelt, als ik iets zie, dan begin ik al te denken van hm... dat zou leuk zijn voor een beer of voor ..... Maar denk dat ik ook eens zal proberen te haken als pluto af is. 

Had een drukke week, heb niet zo veel kunnen verder werken aan pluto, maar er nu weer invliegen

En als ik nog eens zal kijken op de dvd zal ik direct wel een top 10 hebben

Groetjes Perlefientje

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 12:17
hahaha dus jij bent ook al verslaagd. Top 10 ? zozo, ik heb ook al heel veel plannetjes, er is zoveel leuks

succes met pluto hoor!!!
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 12:27
Maak daar maar een top 100 van ! Sjemig de pemig, ik heb net een uurtje aan de DVD van marike besteed, maar daar kom ik deze hele week niet meer doorheen, hoor ! Gelukkig izjn veel patronen in 't japans, kan ik die gewoon overslaan (al zijn ze zó geweldig, vooral de Nijntjes en de Pokemon, dat ik het toch maar eens af de tekening moet proberen). Halleluja, wat leuk. ! Hele bóeken heb je d'r op staan, man ! Alleen de Knitted Fantasy is al bijna 100 bladzijden !! Uitrpinten zal ik dus maar helemaal moeten vergeten. Gewoon een beetje proberen te onthouden wat er op staat. Plus op die van Lisa natuurlijk. Zal niet mogelijk zijn vrees ik ! Maar...geen favorietenlijst meer nodig !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 259
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 13:04

Nou ja, top 10 ... zou ook niet weten welke ik in mijn top 10 zou moeten plaaten hoor! Al die knuffels van beatrix potter zijn er al meer dan 10 , dus... en dan nog al die beren van popcorn  ben er ook verlekkerd op. Zou de hele dvd willen breien, maarja je kunt ze maar 1 voor 1 maken hé Zou ook graag eens op de dvd van marike koekeloeren maar onze dvd-lezer is kapot, moet een nieuwe gaan halen, waarschijnlijk morgen, kan dan eindelijk ook die dvd eens openen. Verslaafd, ja, het begint er toch op te lijken . Waarschijnlijk is die verslaafdheid besmettelijk, heb ik het overgekregen van mijn mama .

Groetjes Perlefientje

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 13:19
He Marleen, die japanse patronen zijn best goed te doen hoor juist omdat ze "in tekening" staan. Heb er nu een aantal gedaan en het valt me niet tegen.... Wat ik wel doe is ze eerst even uitschrijven, omdat ik (blond als ik origineel ben ) anders niet meer weet met welke toer ik bezig ben...
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 13:22
Oh ja, ik heb ze speciaal in pdf formaat omgezet zodat je de plaatjes kunt zien en dus weet welk patroon het is. Anders kom ik er ook niet meer uit en moet ik alles eerst openen om te kijken welk patroon het is. Ik weet niet of iedereen het weet, maar je kunt de mappen aanklikken en dan op de werkbalk bovenin VIEW aanklikken en dan voor THUMBNAILS kiezen. Als het goed is zie je dan de plaatjes.....
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 13:43
he marike, fabie heeft probleem met pdf'jes van mij printen. weet jij hoe dat kan?? ik heb t zelf niet
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 17:13

Nee sorry heb geen idee, heb er zelf ook geen problemen mee alleen als een file veeeeeeeel te groot is, dan duurt het eindeloos voordat het in het geheugen van de printer zit en het geprint is. Maar de files die wij op de dvd's hebben staan zijn over het algemeen niet zo groot dat ze problemen zouden kunnen geven.

Fabie, heb je acrobat reader? (gratis te downloaden via internet). Het kan zijn dat je een oudere versie hebt en deze de printopdracht niet ondersteunt, maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen  

Wat je kunt proberen is een kleine printopdracht te geven van bijv een word document en kijken of deze wel geprint wordt. Het kan nl zijn dat omdat je het waarschijnlijk al een paar keer geprobeerd hebt en er niets uit kwam dat de printopdrachten in de wachtrij staan. Die zou je moeten verwijderen omdat deze de andere printopdrachten tegenhoud en dan is "de weg" vrij om weer te kunnen printen. Erg technisch dit verhaal, maar weet het anders ook niet.

Hoop dat het je toch lukt!!!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.579 seconden.
Lang Yarns