Breigaren Saskia bij de Wibra in de aanbieding |
Reageer |
Autheur | |
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Augustus 2013 om 14:43 |
Vanaf maandag 19 augustus 2013 is er weer korting op de Saskia garen van de Wibra. Per bol € 0,79 ipv € 1,-.
Hmm, misschien moet ik maandag toch maar weer eens langs.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Óoooów wat errrug!!
|
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja erg he. Kan iemand me alvast vastbinden?
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
bah! ik heb net 6 bollen gehaald :(
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Morgen die bollen terug brengen en ze maandag weer gaan halen Prideke!!! Voor mij zou het niet werken, was de winst ik al kwijt aan bezine en parkeerkosten.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh dat is een goed idee zeg :D Zijn wel nl de nieuwste kleurtjes ;-)
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
eh als je durft!
gewoon terug brengen, tot zo zeggen en de bollen weer pakken en in de rij gaan staan om af te rekenen |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms geven de caissieres zelf aan, dat je het zó mag doen. Als je komt mopperen, dat je de week daarvoor meer betaald hebt, geven zij die tip.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
ita.1
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan ga ik morgen ook maar eens kijken , of ze het hier ook in de aanbieding hebben .
Voor straks een goed nachtrust |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze Wibra had 8 bollen in een nieuwe tint blauw. Ik zeg wel had, geen heeft.
|
|
wat rozengeur. |
|
ThePuppeteer
Groupie Lid sinds: 19 Augustus 2013 Status: Offline Points: 63 |
Post Options
Thanks(0)
|
klinkt misschien vreemd maar ik gebruik t liefst dat garen om te haken :P
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Breien gaat ook lekker, ik ben met een das bezig, alles recht gebreid, maar zodanig minderen en meerderen dat de strepen diagonaal lopen. In bordeauxrood. Dat is een mooi tussendoorklusje voor bij de tv.
|
|
wat rozengeur. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
o Magtelt, die sjaal was zo mooi. Hij blijft op mijn "to do"lijstje. Mag over drie weken beginnen met
10 minuten breien per dag. hiep hoi
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik brei hem nu in effen bordeaux. Een nog simpeler patroon is : 20 steken opzetten op pen 5 of 6 en van het begin af in de ene pen de eerste steek verdubbelen en in de volgende pen beginnen met twee steken samenbreien. Het is nog mooier om dat naast de kantsteek te doen.
Wil je met dunnere wol breien dan kun je het aantal steken aanpassen. Het hangt er van af hoe breed je de sjaal wilt hebben. |
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja bollen wol in de aanbieding wie kan daar nee tegen zeggen?
nou ik niet heb ook meteen 10 bollen gekocht en ga volgende week weer als het goed is het geldig tot 31 augustus die aanbieding nia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Onze Wibra en Zeeman hadden geen nieuwe kleuren vandaag, maar er zijn wel veel nieuwe bladen met herfstkleding en -accessoires. Ik heb een Anna en een Patricia gekocht met dassen, mutsen, sjaals, schouderwarmers, tassen en stola's gekocht. Action heeft leuke knoopjes, wel duur, een kaartje met enkele exemplaren kost 98 cent. En dikke wol.
|
|
wat rozengeur. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zag ik bij Zeeman een hele mooie kleur paars, groen en blauw nieuw liggen. Mijn dochter moet nog een kleur uitzoeken voor een poncho.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bij Wibra glasgroen en bordeauxrood gekocht, voor mij 2 nog niet eerder geziene kleuren.
Ik kreeg voor mijn verjaardag de Simply breien en de Patricia Creatief, smullen weer!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |