Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breiloom 8 extra groot

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cydni View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cydni Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breiloom 8 extra groot
    Posted: 28 Augustus 2012 om 10:04
Zoals ik al had vermeld in het voorstel topic, heb ik onlangs de breiloom leren kennen.
Ik heb hier bij de hobbydoos een breiloom 8 extra groot gekocht, en heb bij deze dan ook al meteen een vraagje;

In de beschrijving staat dat je er ook heen en weer kan op breien, maar ik zou niet weten hoe ik daar aan moet beginnen. Wel heb ik het al aan het bestuderen geweest, en gemerkt dat na een tijdje de pinnen niet meer overeen komen met elkaar.
Ik vind nergens geen beschrijving of uitleg hoe dit moet. Het rond breien is geen probleem.
Vanaf volgende week heb ik 3 weken verlof Smile en ik zou graag aan een deken willen beginnen.

Kan iemand mij helpen ??
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 13:00
Even googlen
www.kniftyknitterpatronen.jouwweb.nl

groetjes Joke
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 13:06
Kun je Renske daar niet over bellen of emailen?

Succes in ieder geval en veel breiplezier! :)

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 19:17
In plaats van de ring te sluiten laat je één pennetje vrij (of meer) en als je bij dat "gat" komt ga je terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 21:32

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns