breimachine vraag |
Reageer ![]() |
Autheur | |
daicy ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Oktober 2012 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Oktober 2012 om 16:18 |
hallo even een vraag
ik brei met een brother 910 dubbel en daar bij heb ik ook een breigelijder de kh116 daar voor moet je eerst je proef lapje hebben gebreid zo gedaan. en ook gemeten ![]() nu het probleem ![]() de breedte meting klopt ![]() ![]() het probleem is het reader gebeuren hij loopt niet mee op het opgemeten stuk.kwa cm. uitleg;de lengte is15.8 zo stel je de 2 handels in op de reader. wat er dan gebeurd is dat hij flink achter loopt. jij breid b.v 5 cm. en de reader net aan 1 cm. dus stel ik hem groter in. dus weer 5 cm breien op meten en kijken wat de reader doet. staat dat ding op 3 cm. weer uithalen en 5cm breien en de reader weer groter in stellen. wat met resultaat 3.5 cm. nu staat deze op zijn grootste stand en loopt hij nog steeds 1 tot 2 cm achter. groetjes daicy wie weet raad.
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
stel je vraag op het www.breimachineforum.nl die werken veel met brother machines en die zullen je wel verder kunnen helpen
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |