Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breimachine

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 23:18
Dankjewel....wat lief van jou

Pfffffffff.......eigenlijk is het bedtijd.....maar ik heb geen zin om naar bed te gaan
Kan toch niet slapen denk ik......veel te opgewonden voor m'n breimachine die morgenochtend komt
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 08:02
adreline adreline, meisje toch denk aan je rust die je echt nogdig hebt
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 08:09
Hahaha.....zal het doen Simone 

Nu wachten.......ik vind het zo spannend......ik hoop niet dat jullie me flauw vinden, omdat ik me misschien gedraag als een klein kind. Maar ik ben zo.......ben altijd zo blij met iets......al is het maar heel klein.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 08:26
heb net besloten na veel proberen om de breimachine de deur
uit te doen, heb er ook eigenlijk geen tijd voor
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 08:37
Taddaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!

Ik ga hem strakjes uitpakken hoor....en dan maak ik weer foto's
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 08:39
Originally posted by Wanda Wanda wrote:

heb net besloten na veel proberen om de breimachine de deur
uit te doen, heb er ook eigenlijk geen tijd voor

Hoop niet dat je er spijt van gaat krijgen Wanda

Misschien weet ik er wel iemand voor...
Ik haak nooit af!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 09:01

Wanda,

denk toch maar 2 x na voor je de breimachine wegdoet, misschien komen de breikriebels toch weer terug, ik heb mijn grofbreimachine 3 jaan geleden ook op zolder gezet, en nu ga ik in de zomer boven wintertruien breien

mijn andere machine staat beneden in de breikamer

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 09:02

Marileen,

ben ook benieuwd naar de machine , we zullen ze kunnen bewonderen op 10 maart , misschien heb je tegen dan al iets gebreid  SUCCES

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 09:33
heb hem net opgeruimd en slaap er maar nog 1 nachtje over
om hem weg te doen.
WANDA
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 10:00

Spannend Marileen ben bennieuwd of het bevalt hoor veel succes

en nu snel uitpakken......

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 13:46
wanda, als je er plek voor hebt, niet weg doen. Nu geen tijd of zin straks wel weer tijd en gaat het een stuk makkelijker. er zijn misschien ook cursussen of iemand in de buurt die je kan helpen. En you tube kan je misschien ook helpen. Het blijft eeuwig zonde.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 16:00
heb je gelijk in, we hebben hem pas helemaal schoongemaakt,
was een hele klus.
dus laat ik hem maar voorlopig lekker staan.
WANDA
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 17:33
Een heeeeeeeel goed besluit Wanda! 

Ik ga nu eerst eten en daarna (pas) m'n breimachine uitpakken. Heb er nog geen tijd voor gehad
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 18:39
Tjaaaaaaaaaaaahhhh......en nu????
Hahahah....ik kom er wel uit hoor
Beschrijving zit erbij en wol ook

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 23:16
Anthony heeft morgen vroege dienst dus is tussen 3 en half 4 (koffietijd!) thuis. Hahahaha hij is technischer dan ik, dus gaat ie hem dan in elkaar zetten 
Ben wel heel blij met de breimachine hoor, en hij ziet er ook heel netjes uit. Mankeert niets aan

Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 07:41
Heb je een workmate, zet hem daar op dat is handiger dan een tafel Je breiwerk kan dan makkelijker hangen en je hebt overal evenveel steun. Succes ermee hij ziet er mooi uit
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 07:47
wauw ben erg benieuwd, nou ja en zelfs wat wol erbij en tja dat had je natuurlijk nog niet
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 07:57

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Zelf heb ik ook ook een breimachine.      Even een tip; http:// www.breimachineforum.nl    en www.jessicatromp.nl  kunnen je wel helpen met het leren breien op de machine. Bij Jessica Tromp zie je foto"s bij de uitleg.

En in het begin is het best ingewikkeld, als je eenmaal iets onder de knie krijgt wordt het steeds leuker, gewoon de tijd er voor nemen

Succes hoor en rustig aan doen. 

Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 23:00
Dankjewel voor de links Jolly.....ze komen goed van pas 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 23:49
Ik heb nog steeds niet kunnen proberen 
Anthony heeft hem nog niet in elkaar gezet
Hoop dat ie morgen of in het weekend wel tijd heeft om dat te doen, want ik wil er zo graag mee gaan breien......
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns