Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breipatroon van de kerststal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breipatroon van de kerststal
    Posted: 01 December 2012 om 17:21
heeft iemand voor mij het brei patroon van de kerststal het liefst van fione Goble
het haakpatroon van de kerststal is ook welkom
ik kan het boekje nergens meer te koop vinden
bij voor baat dank

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 18:30
Ik zag in de bibliotheek : Kerststallen breien. En in de voordeelboekhandel : De gebreide Kerststal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 18:51
bij ons bij de bib was hij niet te krijgen en de voordeelboekhandel ga ik volgende week proberen ligt niet naast de deur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 19:45
alleen google gedaan en gelijk wat gevonden...

http://www.bol.com/nl/p/knitivity/1001004010989105/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 20:38
Bol.com heeft een heleboel Engelse breiboekjes van Goble, veel Bijbelse figuurtjes. De Nederlandse versie is uitverkocht, dus die zal vast snel herdrukt worden.

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 20:56
ja die had ik gezien maar ik wil de nederlandse uitgave anders leest het zo lastig
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 11:30
Ook als het boekje uitverkocht is, zit er zeker 60 jaar copyright op.

Op marktplaats staat wel een gehaakte kerststal van Mon tricot. Ook niet legaal, ze mailt het patroon door of print het en stuurt het over de post voor € 1,50 (plus porto). Dus bij elke aanvraag is het "kassa!"

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 18:42
Ik ben vandaag in Rotterdam bij vele winkels geweest Bruna.Voordeelboeken ,Donner de Slegte Creawinkel overal uitverkocht of nooit van gehoord.dus hoop ik dat het herdrukt wordt en ik volgend jaar optijd aan de slag kan
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns