Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breipatroon "vest garzato fleece"

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
illusion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2013
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer illusion Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breipatroon "vest garzato fleece"
    Posted: 05 Februari 2018 om 19:25
Ik ben op zoek naar een breipatroon "vest Garzato fleece".
Wie kan mij daaraan helpen?
Ik heb nog aardig wat bollen Feinstes baby alpaka garzato fleece liggen. Ik voeg een link bij met daarop de afbeelding van het vest.
https://www.naaldkunst.nl/c-3113652/vest-garzato-fleeche/
Je zou me er een groot plezier mee doen.
Alvast bedankt.
Maya


Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2018 om 19:27
Ook goeie dag en hallo
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2018 om 19:33
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Ook goeie dag en hallo



Helemaal mee eens!
Mevrouw moet eerst maar eens op google proberen want daar is heel veel te vinden, ook patronen!
Back to Top
illusion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2013
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer illusion Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2018 om 19:44
Is dit een indirecte manier om te zeggen dat ik hallo moet zeggen?
Maar dames dat spreekt toch voor zich. Goedenavond.
Vriendelijkheid is jullie zelf ook niet aan komen waaien zo te merken. Ik heb absoluut geen kwaad in het zin maar blijkbaar zijn julllie op dit forum nogal snel op jullie teentjes getrapt. Jammer.

En voor wat betreft het googelen, dat doe ik af en aan al een paar jaar.
Ik heb de bollen wol al een paar jaar in huis maar kon steeds geen geschikt patroon vinden. Ik ben een beginnende breier en durf nog niet zoveel aan.
Ik heb eindelijk een vest gevonden die ik wil gaan maken maar de winkel wil het patroon niet verkopen zonder dat ik de wol er ook allemaal bijkoop. Maar deze heb ik al en ga ik niet dubbel kopen.

Ik dacht ik vraag het de dames van de hobbydoos. Maar enige vriendelijkheid is jullie blijkbaar vreemd.
Het spijt me dat ik jullie lastig heb gevallen.

Ik moet zeggen, jullie staan wel erg snel met je oordeel en mening klaar, zonder dat je weet van de hoed en de rand.
Lao Tse zou zich omdraaien in zijn graf. Wink
Een fijne avond nog.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2018 om 21:18
Mwahhhhh

Hoe moet je dán zeggen dat het netjes is om eerst met een groet te beginnen?
Je zegt dat het voor zich spreekt, maar dat bleek niet echt uit de eerste posting.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
illusion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2013
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer illusion Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2018 om 22:12
Eerlijk gezegd was ik op de achtergrond nog bezig met mijn posting aan te passen, deze was eigenlijk nog niet af, toen ik zag dat jij al gereageerd had, binnen 2 minuten. Je was erg snel met je mening en oordeel over mij.
Ik zou zo zeggen, kijk eens naar jezelf op het moment dat je zo snel met je oordeel klaar staat over een ander.
Wat betekent hallo eigenlijk wanneer je niet in staat bent vriendelijk te zijn naar een ander?
Je zou ook heel direkt kunnen zeggen. "Ik mis een groet, o.i.d. ipv zo indirect en vervelend te reageren, waarna een ander lid van het forum gelijk een bondje met je sluit tegen mij.
Erg onvolwassen en onplezierig om zo te reageren enkel omdat je het woord hallo niet ziet staan.
Waar gaat het eigenlijk over?
Ik was alleen op zoek naar een breipatroon waar ik al heel lang naar op zoek ben via Google.
Als ik het goed begrepen heb kan ik via deze thread een oproepje doen voor een patroon.
Er staat alleen niet bij dat je absoluut het woord hallo moet typen omdat je anders onplezierig te woord gestaan wordt.
Omdat het woord er (nog) niet stond betekent het niet dat ik vanuit onvriendelijkheid post.
Gezien jouw reactie is hallo in ieder geval geen garantie voor vriendelijkheid of beleefdheid.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2018 om 22:22
Het lijkt me een redelijke speld in een hooiberg. Kun je bij b.v. drops niet zoeken op vest + raglan mouwen en een sjaalkraag ?
Back to Top
illusion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2013
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer illusion Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 08:00
Ja, het is inderdaad een redelijke speld in een hooiberg. Ik heb in de loop van de tijd bij drops ook al gezocht. Ik hoop nu eigenlijk dat een van de lezers het patroon toevallig in huis heeft.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 08:15
Wij zitten hier bijna elke dag op het forum, jij komt sinds je aanmelding van vijf jaar geleden zomaar eens aanwaaien als je ons nodig hebt. En dan zijn wij onbeleefd?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 08:50
U kunt ook overwegen om het patroon met het garen wel te bestellen en dan kunt u 2 van deze mooie vesten maken
  
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 09:44
Even op de link geklikt, leuk zo'n fleece vest. Ik denk dat er wel meer van dit soort patronen zijn, weliswaar geen fleece, maar ik neem aan dat dit zo wordt door het garen en het een keer te wassen? Er is op facebook een dame die veel patronen ontwerpt, weet helaas niet meer op welke groep het was, maar je zou eens op facebook kunnen zoeken. Succes.
Back to Top
illusion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2013
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer illusion Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 10:52
Bedankt voor alle tips maar ik ben echt op zoek naar dit specifieke patroon omdat ik deze wol heb. Ik ben ook niet zo' n denderende breister en dit vest lijkt me redelijk simpel om te breien.
Ik heb alles al afgezocht maar hoop iemand tegen te komen die toevallig dit patroon heeft.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 11:03
Originally posted by niania niania wrote:

U kunt ook overwegen om het patroon met het garen wel te bestellen en dan kunt u 2 van deze mooie vesten maken
  

Het hele pakket kost nog geen € 40,00!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 11:58
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 13:02
Ik weet niet waar je de wol gekocht hebt ,maar misschien kun je daar nog vragen naar het patroon omdat het kennelijk geschikt is voor dit patroon .

Ik kan me best voorstellen dat het patroon alleen verkrijgbaar is bij de wol al heb jij daar moeite mee .
De ontwerpster doet het ook niet voor niets ,en de wolwinkel kan ook niet van de wind leven . Ik begrijp dan ook niet goed dat je destijds bij de koop van de wol niet gelijk naar een bijpassend patroon hebt gekeken ,of zie ik het nu verkeerd .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 13:42
Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Originally posted by niania niania wrote:

U kunt ook overwegen om het patroon met het garen wel te bestellen en dan kunt u 2 van deze mooie vesten maken
  

Het hele pakket kost nog geen € 40,00!

Ten eerste heeft mevrouw al wol, dus waarom dan extra wol kopen, dat snap ik best.
Ten tweede als je bestelt voor maatje Lao-tse ben je meteen €15.- duurder uit.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 14:23
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Originally posted by niania niania wrote:

U kunt ook overwegen om het patroon met het garen wel te bestellen en dan kunt u 2 van deze mooie vesten maken
  

Het hele pakket kost nog geen € 40,00!

Ten eerste heeft mevrouw al wol, dus waarom dan extra wol kopen, dat snap ik best.
Ten tweede als je bestelt voor maatje Lao-tse ben je meteen €15.- duurder uit.


de wol kopen met de reden dat ze dan ook meteen het patroon heeft 
ik ben bang dat niemand hier het patroon zal hebben 


Back to Top
illusion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2013
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer illusion Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 14:30
Lieve mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties en meningen.
Ik zoek echt specifiek naar bovenstaand patroon. Daar heb ik zo mijn redenen voor.
Daar mag je van alles van vinden. Helemaal prima.
Wat voor mij slechts bedoeld was als simpel oproepje lijkt een hele discussie te worden. Dat is nooit mijn bedoeling of insteek geweest.
Ik heb de wol niet zelf gekocht maar een paar jaar terug voor mijn verjaardag gekregen van mijn lieve man.
En nu heb ik er genoeg over gezegd.
Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage en wie weet komt het patroon ooit nog op mijn pad.
Ik laat het hierbij.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 14:37
Fijn dat ik ook een lief mens ben.
Big smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2018 om 15:12
Erg he laat het niet aan je hart komen lao_tse
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns