breipatroon vingerloze handschoen op 2 naalden |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Augustus 2013 om 12:03 |
Misschien is het al vaker gevraagd,maar heeft iemand,of kan iemand mij helpen aan een breipatroontje van vingerloze wanten op 2 naalden.?
Voor mijzelf.
Op 4 is het mij nog nooit gelukt.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
86- 28
Lukt het met een rondbreipen ook niet ??? Drops heeft een paar vingerloze onder nr 86-28 .op een rondbrei pen Tot aan de duim in het rond , Dan steken laten wachten en weer verder in het rond . De duim moet dan op 4 pennen maar dat kan waarschijnlijk wel op 2 en dan met een naad
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Neem eens korte breinaalden ,dat lukte bij mij wel met vier of vijf en patroontjes ....google ,maar Drops heeft inderdaad mooie patronen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Als je alleen die duim op 4 pennen breit kun je zelfs satéstokjes nemen
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik meet altijd gewoon de onderarm en pols en dan maak ik een rechte lap in een leuke steek en bij het dichtmaken van de naad houd ik een gaatje voor de duim over. Eventueel brei of haak ik nog een klein lapje voor de duim, ook gewoon met naad.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |