breipatroon |
Reageer |
Autheur | |
Foetusje
Newbie Lid sinds: 20 Februari 2021 Locatie: 3370 Boutersem, Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Februari 2021 om 11:59 |
ik zou een gilet voor mijn man willen breien, maar ik kan niet echt wijs aan het breipatroon.
Het is afwissleend een steek re en averechts voor 5 nld. In de 6de nld is het dan averechts en dan staat er "1st rechts echter in de 4e daaronderliggende nld insteken" en daar loop ik dus vast
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de steek die op uw naald ligt is de eerste, die eronder de tweede, die daaronder de derde en dan die daaronder is de vierde en daar moet ge dus insteken om te breien.
En dan hangt het af van wat er verder beschreven staat : ofwel die steek breien en die erboven laten 'vallen' ofwel die steek mee op de naald zetten en meebreien ofwel een grote lus trekken vanuit die steek en op de naald zetten om mee te breien. Veel mogelijkheden. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |