Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breipatroontje tulp

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jeada View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jeada Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breipatroontje tulp
    Posted: 26 Januari 2011 om 14:24
Goede middag,
Het betreft het patroon uit het boek van Lesley Stanfield "100 bloemen om te haken en te breien" waar ik niet helemaal uit kom.
Omdat jullie naam ook staat vermeld, ga ik er vanuit dat je toegang tot de patronen hebt. Het staat op blz. 52 en mijn probleem is de steek die m1 wordt genoemd. In de uitleg staat: ,maak 1 steek door de lus voor de volgende steek op te nemen en er achteraan in te breien.Is dat een lus tussen 2 steken in? Een meerdering dus..
Bovendien denk ik dat het aantal opzetsteken niet klopt, moet dat niet 49 zijn?
Hopelijk kan je me wat wijzer maken. Alvast bedankt voor de moeite!
Vrienlijke groet
Jeada
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2011 om 14:54
ik heb dit patroon niet dus kan je niet helpen.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2011 om 17:11
dit boek is ook in de hobbydoos 'winkel' te koop. Daarom wordt waarschijnlijk de hobbydoos genoemd.

Wij hebben dus geen patronen uit dit boek.

Lijkt mij inderdaad een lus tussen de 2 steken in, waaruit je een steek moet maken.

Laatste vraag is voor mij zonder patroon niet te beantwoorden.

Succes met de tulp.
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2011 om 17:49

Ik heb het boek,je moet echt 43 steken opzetten,heb het net gecontroleerd.Klopt helemaal.

Succes verder.

Back to Top
Jeada View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jeada Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2011 om 22:32
Bedankt Corry,
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het allemaal nog eens opnieuw gedaan en het klopt inderdaad. Waarschijnlijk heb ik me teveel gefocust op de extra steek, maar ik ben er nu toch eindelijk uit. Uithalen en opnieuw beginnen is het motto, toch.
Dank voor het meedenken!
Groetjes,
Jeada
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2012 om 19:48
als je inplaats van 43 steken 30 st opzet en dan geen 4 steken maar 2 steken bried . krijg je een mooie kleine tulpSmile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns