Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breipatrron trui James

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JAGM View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JAGM Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breipatrron trui James
    Posted: 7 hours 6 minuten geleden om 17:07
Goedemiddag,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik begrijp iets niet van het breipatroon van nr. 26 trui James.

schouders en halsopening
Kant op 43 cm voor de schouders aan weersz af 1x 5 st en dan ied. 2e nld 3 x 5 st
Kant samen met de 1e schoudermind de midd 15 st af voor de halsopening. Brei ieder deel apart verder en kant ied 2e nld aan weerszijde af 1x 6 st en 1 x 5st.

IK brei voor een 4 jarige en moet dan voor de schouders 4 x 5 steken aan weerszijden afkanten. Bij de eerste keer 5 steken afkanten moet ik gelijk de halsopening maken en 15 steken afkanten maar daarna moet ik nog 3 keer 5 steken afkanten voor de schouder. Die 1 x 6 en 1 x 5 steken die bij de halsopening staan moet ik die dan tegelijk met de verminderingen aan de schouder zijde  maar dan aan de halsopening zijde afkanten.??

Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 6 hours 27 minuten geleden om 17:46
Zodra je de schouderdelen apart gaat verder breien  dan  maak je ook de minderingen aan de hals. 
De minderingen aan de hals maak ik eigenlijk altijd in een teruggaande naald.

Ik zou dan zodra de minderingen aan de schouder zijn gemaakt de teruggaande naald de minderingen aan de hals kant doen
Back to Top
JAGM View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JAGM Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 13 minuten geleden om 21:00
Bedankt Liesanne, ik denk dat ik het nu begrijp en kan ik verder met het breien van de trui voor mijn kleinzoon.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 2 hours 40 minuten geleden om 21:33
Graag gedaan, hopelijk lukt het zoSmile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns