Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breispul Hema

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breispul Hema
    Posted: 26 September 2011 om 14:18
http://www.hema.nl/winkel/breien

Morgen even langs de Hema!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 14:23
https://sites.google.com/site/hemabreiboeken/

De Hema breiboeken van vroegah ;)
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 15:18
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 15:53
Linkjes plaatsen doet m'n pc niet... Grmpf...

Bedankt voor het plaatsen Claire!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 17:59
Nou breekt me klomp, jaren niks te breien bij Hema en nu is het boek op de webwinkel al uitverkocht. Ik slaakte meteen een kreet "Ik moet naar de Hema er is weer te breien!!!". Ton begreep de noodzaak, maar ik zal toch moeten wachten tot morgen. Goed dat je die tip gaf, vandaag was mijn boekje bij de winkel aangekomen, maar als ik vandaag niet zo druk in de tuin was geweest, had ik dat gehaald en verder niet in de stad rondgekeken. Ik heb een heel aantal oude boeken, misschien zit er niets nieuws voor me bij. Ik vond ze altijd aparte inbrei- en andere fantasiepatronen hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 20:34
Druk in de tuin?

Magtelt, gaat alles goed met je??

Ik ga morgen even kijken bij de Hema in het winkelcentrum. Hoop dat ze daar ook wat garen hebben. Anders kan ik woensdag pas, na college (tegen 5'en...) dan weet ik zeker dat alles al weg is...
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 21:45
Ik ga morgen hier in de stad ook gauw kijken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:01
Er staat 'uitverkocht' bij, maar als je op dat boek klikt, staat er juist weer: 'Nog 283 stuks op voorraad'. Vreemd!

Ze hebben vooral acryl, of niet? Ik hoop het, ik mag eigenlijk niks meer kopen van mezelf :)

*kijkt naar wolvoorraad en fronst wenkbrauwen*

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:26

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik slaakte meteen een kreet "Ik moet naar de Hema er is weer te breien!!!". Ton begreep de noodzaak, maar ik zal toch moeten wachten tot morgen.

Lieve begrijpende man heb jij, die van mij zou de noodzaak er echt niet van inzien .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 12:18
Ik heb het boek, de wol is alleen online te kopen.

In de boekwinkel lag alleen het boekje Superschattige figuren haklen klaar, kom ik thuis, belt de boekwinkel dat er nog twee boekjes liggen. Dat klopt, want ik zag de vrachtauto van het Centraal Boekhuis aankomen, toen ik wegging.

Dus deze week nog eens de stad in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 12:47
Wat vervelend nou Magtelt, nog een keer ;)

Ik ga denk ik de wol maar niet bestellen. Eerst maar eens UWYH'en ;) Dat is genoeg om tot m'n 80e bezig te zijn...
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 13:53
Ik had vanmorgen het laatste boek bij de Hema er stond
een vrouw in te bladeren, en toen zij hem weer teruglegde
heb ik hem gauw gepakt de mw was al weg natuurlijk.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 14:37
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

de wol is alleen online te kopen.

Grmpf . Inderdaad, alleen online. Snappen ze niet dat wij graag de wol willen voelen en de kleur goed bekijken. Op een foto vertekenen de kleuren altijd iets. Misschien als we met zijn allen de Hema platmailen dat ze tot het besef komen om het ook via de winkels te gaan verkopen. Bovendien zijn er altijd mensen (zoals ik) die last hebben van impulsinkopen en als ze het in de winkel zien liggen, het ook meteen meenemen naar huis
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns