Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breiwol Zeeman multicolor...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 17 Juni 2011
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breiwol Zeeman multicolor...
    Posted: 29 November 2011 om 08:45

Lieve mensen,

Wie o wie kan mij helpen.... Ik ben op zoek naar een a twee bollen wol van de zeeman. Het gaat om de multicolor in colnr 80! Verfbadnummer maakt niet uit. Het is een blauw/bruin gemeleerde wol.

Mijn moeder maakt een omslagdoek voor mij, maar we komen er een of twee toch weer te kort.. We hebben al meer dan het dubbele gebruikt dan volgens patroon nodig zou zijn.

Alle zeemans in de buurt heb ik al gehad en gisteren ook zeeman nederland gebeld. Ze kunnen niet zeggen wie welke kleur heeft, dus wat telefoonnummers gekregen van enkele filialen die ze misschien nog zou hebben, maar helaas dus.
Wie kan mij verder helpen?

Ik betaal er graag voor en de verzendkosten zijn natuurlijk ook voor mij...
We weten niet precies of we met een wol alsnog uitkomen, maar met alle beetjes zijn we even geholpen.

Wie kan mij helpen?
Liefs,
Butterfly1979

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns