Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBrrrrr maden

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Butterfly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2009 om 12:56

Ik heb gelukkig nooit maden gehad in mijn kliko's.

De grijze staat altijd in de volle zon met de zomermaden. Ik heb de bak ook gewoon dicht en gooi echt alles erin. Ik leeg het wel elke 2 weken in de zomer al is de kliko niet eens op de helft gevuld.

Groetjes Carla.

Mijn blog over haken, breien en borduren:

http://hakenbreienborduren.blogspot.com/
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2009 om 14:24

Originally posted by pppetra pppetra wrote:

iedere week 5 euro betalen voor twee zakjes? doe mij dan maar maden.. ik heb ongeveer eens in de twee maanden de kliko vol, dat betekent 30 euro per jaar, iedere week legen kost 260 euro per jaar..

Net bij de drogist zo een pakje geurballen van roxasect gekocht (ruiken naar de mottenballen van vroeger). Inderdaad 5 euro maar het zijn er aardig wat.  Kan me niet voorstellen dat het de bedeoling is dat ik het hele doosje (dat zijn ongeveer 40 van die ballentjes) in de kliko hang.......

Ik heb er 7 in een pantykousje gedaan en die in de bak gehangen. Mochten ze meegaan met het vuil in de wagen dan vind dat wel gesneden. Met dit doosje kom ik de zomer wel door. En als het helpt is het mij die 5 euro dubbel en dwars waard. Dat schoonmaken kost me ook ieder keer een fles bleek, een flinke sloot water en ik vind het me toch een  klus!!!!

Ook de bak op een kiertje gezet... ik ben echt reuze benieuwd. Het hete weer voor nu is een beetje over maar volgende jaar wordt het vast wel weer warm.

odette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2009 om 18:32
Volgens mij lossen ze op, na een tijdje liggen ze niet meer op zolder en is het kousje leeg.

Je kunt voor grijze kliko's ook grote plastic zakken kopen, als dan een gewone zak barst heb je extra opvang, het scheelt boenen.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2009 om 20:35
Originally posted by odette odette wrote:

iedere week 5 euro betalen voor twee zakjes? doe mij dan maar maden.. ik heb ongeveer eens in de twee maanden de kliko vol, dat betekent 30 euro per jaar, iedere week legen kost 260 euro per jaar..

Net bij de drogist zo een pakje geurballen van roxasect gekocht (ruiken naar de mottenballen van vroeger). Inderdaad 5 euro maar het zijn er aardig wat.  Kan me niet voorstellen dat het de bedeoling is dat ik het hele doosje (dat zijn ongeveer 40 van die ballentjes) in de kliko hang.......

Ik heb er 7 in een pantykousje gedaan en die in de bak gehangen. Mochten ze meegaan met het vuil in de wagen dan vind dat wel gesneden. Met dit doosje kom ik de zomer wel door. En als het helpt is het mij die 5 euro dubbel en dwars waard. Dat schoonmaken kost me ook ieder keer een fles bleek, een flinke sloot water en ik vind het me toch een  klus!!!!

Ook de bak op een kiertje gezet... ik ben echt reuze benieuwd. Het hete weer voor nu is een beetje over maar volgende jaar wordt het vast wel weer warm.

ik bedoel het legen op zich: dat kost hier 5 euro per keer..
de mottenballen gaan ongeveer een maand mee..
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2009 om 22:01
ALS IK ZE HEB DAN GIET IK ER OOK KOKEND WATER IN.SCHROBBEN MET BLEEK EN MEESTAL BLIJVEN ZE DAN WEL WEG.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2009 om 08:09

ik bedoel het legen op zich: dat kost hier 5 euro per keer..
de mottenballen gaan ongeveer een maand mee..

Wat gek dat jullie per keer legen moeten betalen, ach wij zullen er natuurlijk ook wel voor betalen. Zal wel in de een of ander gemeente belasting verwerkt zitten.

Het gaat mij toch alleen maar om de zomermaanden dus dan red ik het wel met 1 zo een doosje.

odette
Back to Top
giggle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2009 om 09:30

Originally posted by naatje naatje wrote:

ALS IK ZE HEB DAN GIET IK ER OOK KOKEND WATER IN.SCHROBBEN MET BLEEK EN MEESTAL BLIJVEN ZE DAN WEL WEG.

Zo heb ik het ook eens een keer gedaan en het hielp.

GROETJES JANNIE
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns