Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bungelknuffels haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bungelknuffels haken
    Posted: 22 Oktober 2013 om 20:44
Hallo iedereen.
ik zou graag het boekje "bungelknuffels haken" willen bestellen, maar ik zie twee verschillende voorkanten. Op de ene staat een varkentje voorop en op de andere staat op dezelfde plaats een konijntje. Wie kan mij vertellen of de inhoud hetzelfde is. Staat het varkentje en het konijntje in beide of .... Ik weet dat die met het konijntje de 1e druk is, maar is de inhoud ook anders??
Alvast bedankt, groetjes Liana
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2013 om 22:02
Op de kaft van Bungelknuffels haken staat een varkentje, een leeuw, een muisje, een koetje en een duizendpoot. 
Misschien bedoel je de kaft van grappige gelukspoppetjes en co staat een konijntje, misschien bedoel je die. Die ziet er ook bengelpoppetjes achtig uit.
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 19:53
Kijk, dit bedoel ik. De boekjes lijken hetzelfde, maar is de inhoud ook hetzelfde?? Wie o wie weet dit? Ik vind namelijk het varkentje EN het konijntje leuk, ik zou niet willen kiezen....dank
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 20:01

Ik hoop dat het nu wel gelukt is..... wat is het verschil in inhoud??
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 20:09
In het boekje met het varken (die heb ik) staat geen konijn, maar die ziet er inderdaad heel leuk uit. 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 20:09
de beschrijvingen van de knuffels in beide boeken zijn hetzelfde. Ook beiden 48 pag.
En volgens de uitgeverij 'Forte' is er van haar maar 1 boek te verkrijgen : http://www.forteuitgevers.nl/auteur/monique--vosmeulenbroek/ 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2013 om 23:32
Bedankt allemaal. Ik heb het boekje met het konijntje besteld. Nu ben ik benieuwd welke ik toegestuurd krijg!!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 21:48
Welke heb je gekregen? Die met het konijntje of toch met een varkentje?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns