bungelknuffels haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Oktober 2013 om 20:44 |
Hallo iedereen.
ik zou graag het boekje "bungelknuffels haken" willen bestellen, maar ik zie twee verschillende voorkanten. Op de ene staat een varkentje voorop en op de andere staat op dezelfde plaats een konijntje. Wie kan mij vertellen of de inhoud hetzelfde is. Staat het varkentje en het konijntje in beide of .... Ik weet dat die met het konijntje de 1e druk is, maar is de inhoud ook anders??
Alvast bedankt, groetjes Liana
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op de kaft van Bungelknuffels haken staat een varkentje, een leeuw, een muisje, een koetje en een duizendpoot.
Misschien bedoel je de kaft van grappige gelukspoppetjes en co staat een konijntje, misschien bedoel je die. Die ziet er ook bengelpoppetjes achtig uit.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
In het boekje met het varken (die heb ik) staat geen konijn, maar die ziet er inderdaad heel leuk uit.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
de beschrijvingen van de knuffels in beide boeken zijn hetzelfde. Ook beiden 48 pag.
En volgens de uitgeverij 'Forte' is er van haar maar 1 boek te verkrijgen : http://www.forteuitgevers.nl/auteur/monique--vosmeulenbroek/
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Bedankt allemaal. Ik heb het boekje met het konijntje besteld. Nu ben ik benieuwd welke ik toegestuurd krijg!!
|
|
![]() |
|
Welke heb je gekregen? Die met het konijntje of toch met een varkentje?
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |