Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Cadeau's voor papa

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Cadeau's voor papa
    Posted: 21 Februari 2019 om 18:40
Britt heeft voor de 50ste verjaardag van papa,
flink gehobbyd. Een mooie Tancho Koi gehaakt, en van
klei een Tacho koi en fototoestel gemaakt.

Papa is er erg blij mee.

Groet Petra,



Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 19:45
Wat leuk allemaal
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2019 om 22:39
Wat heeft Britt het allemaal leuk bedacht en mooi gemaakt! Thumbs Up

En natuurlijk gefeliciteerd met de pappa van Britt.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2019 om 15:05
Hartstikke lief van Britt!
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2019 om 15:12
heel mooi!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2019 om 16:34
Ik ben heel erg aan het overleggen met mijn compjoeter, maar de compjoeter zegt nee. Ik zie geen koi Cry
O nu zie ik er 1, kijken of ik na een update van dit bericht meer foto's zie.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2019 om 21:19
dank je wel allemaal voor de leuke reacties
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 08:37
Dat heeft ze heel leuk en mooi gemaakt

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 08:53
Heel leuk gemaakt allemaal
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 10:13
Nou moe, vandaag zie ik alle foto's - daar ben ik echt te dom voor.
Ik vind de gehaakte kois nog steeds erg mooi, het is een goed patroon. Maar ik moet zeggen dat ik de gekleide versie ook geweldig vind.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 20:38
bedankt allemaal.
LW Snap niet wat er fout ging met de foto's zien hier waren ze wel gewoon te zien !!!

De gehaakte Koi is een patroon van Etsy.
De kleur en de stippen doet Britt zelf aanpassen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 23:17
Wat een gelukzak dat hij nu verjaarde en dat ze nog tijd had om te kleien, haken en schilderen. Vanaf nu zal het wel een beetje harder studeren worden want het nadert.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2019 om 21:20
Originally posted by bep bep wrote:

Wat een gelukzak dat hij nu verjaarde en dat ze nog tijd had om te kleien, haken en schilderen. Vanaf nu zal het wel een beetje harder studeren worden want het nadert.
Dank je wel Bep. Allemaal heel snel gemaakt en natuurlijk stiekem op haar slaapkamer. De vis in 1 dag gehaakt. Dit weekend voor schoolproject en presentatie heeft Britt 27 schilpadjes gehaakt en in elkaar gezet. Maar even geholpen met in elkaar zetten moest morgen af zijn dan is de presentatie. Daar hoort ook een zelfgemaakt wereldbol bij gemaakt van piepschuimbal. Foto's volgen nog. Ja nu wordt het hard studeren. Deze week school en dan is hier carnavalsvakantie. Dan nog drie dagen school begint de proefwerkweek en in het weekend in de proefwerkweek 16 en 17 maart is het examen. Na het weekend gaan ze dan gewoon nog 4 dagen door met de proefwerk week. Word dus wel even druk. Maar denk dat het wel goedkomt allemaal.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2019 om 12:07
dan zal het overal druk worden volgende week want hier is het dan krokusvakantie en dat gebeurt niet veel dat de vakanties in Nl en hier op dezelfde periode vallen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2019 om 21:17
Originally posted by bep bep wrote:

dan zal het overal druk worden volgende week want hier is het dan krokusvakantie en dat gebeurt niet veel dat de vakanties in Nl en hier op dezelfde periode vallen.
Een gedeelte van Nederland heeft al vakantie. Daar vieren ze geen Karnaval. Maar bij ons in Limbyrg doen ze dat wel nog vieren. Wij niet hoor ik ga ook gewoon werken. Hopelijk gaat het dan toch een beetje meevallen bij jullie met de drukte
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2019 om 12:15
geweldig zo'n creatief Kind
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2019 om 21:19
Originally posted by bloem bloem wrote:

geweldig zo'n creatief Kind
Dank je wel Bloem.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2019 om 13:45
Hier zijn ze al weer een week naar school .


Vooral de gehaakte Koi vind ik prachtig .

Ze is niet vlug tevreden over zichzelf ,als ik zo naar het resultaat kijk .

Hoe is de presentatie gegaan ??
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2019 om 16:06
Dat heeft weer allemaal mooi gemaakt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2019 om 21:36
Bedankt dames als ze de reacties altijd leest glundert ze helemaal.
Ze kan inderdaad heel precies zijn en niet snel tevreden.

De presentatie is waarschijnlijk goed gegaan. Was voor meerdere vakken. De punten zijn nog niet binnen want er moet ook nog een filmpje wat ze ervoor moesten opnemen beoordeeld worden.

Over de gemaakte wereldbol zei de aardrijkskunde leraar dat hij in 35 jaar dat hij leraar was, dit vaker door leerlingen gemaakt was maar nog nooit zo precies en keurig zoals Britt het gemaakt had. We zijn dus benieuwd.
Foto's zullen we nog op het forum zetten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.452 seconden.
Lang Yarns