Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

CAL deken 2014

 Reageer Reageer Pagina  <1 13141516>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 22:47
Mooi zeg, ik loop hopeloos achter ondertussen...
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2014 om 14:43
Gewoon er even voor gaan zitten zoals Cully al zei, dan komt het weer helemaal goed Wink
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2014 om 17:47
Heb ik ook moeten doen en voor het haakwerk ben ik weer bij. Alleen met het instoppen van de draadjes sta ik een heel eind achter.
Ik het moet noodgedwongen wat rustiger aan doen met mijn handen (artrose)...
Grx
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2014 om 17:36
Ik had gister opeens zin om verder te gaan met mijn deken. Ik was tot week 16 gekomen, dus heb nog wat in te halen.

Ik ga op het gemakje verder, ben eerlijk gezegd al blij dat ik er weer zin in had. Ik zit momenteel niet zo lekker in mijn vel, vandaar dat het van mijn kant wat stiller is dan normaal.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2014 om 09:06
Cully, hier beetje hetzelfde. Was gekomen tot week 14 denk ik en dan een tweetal weken geleden weer opgepakt. Ik ben nu bij en ga verder doen met Engelse patroon.

Blijf het wel een leuk deken vinden om te doen, heb wel het wheel niet herhaald en ander patroontje tussen gezet. Vind het gewoon niet mooi.

Hopelijk voel je je snel wat beter in je vel!
Groetjes, Tineke
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2014 om 12:01
Originally posted by widdy widdy wrote:


Hopelijk voel je je snel wat beter in je vel!


Dank je wel!   
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 16:34
Ik ben weer een eindje verder ... Smile


Wordt bij jullie de zijkant ook zo bobbelig. Net of de ene steek veel te ruim is en de andere weer flink intrekt ?
Ik hoop dat het uiteindelijk met de rand erom, weer goed komt. 
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2014 om 20:57
Yep. Bij mijn deken trekt de zijkant vooral bij de wielsteek in.
Jouw deken wordt heel mooi in die kleuren.
Grx
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 08:41
Bij mij komt vooral de granny stripe er buitenuit.

Heel mooie deken! De bobbelsteek is echt mooi bij jou, bij mij zijn dat maar platte rondjes ertussen.
Groetjes, Tineke
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 08:51
Originally posted by widdy widdy wrote:

De bobbelsteek is echt mooi bij jou, bij mij zijn dat maar platte rondjes ertussen.


Ik doe een aangepaste versie, bij mij werden het ook gekleurde stippen.
Ik doe 5 dubbele stokjes ipv 3 stokjes. Had ik bij iemand op haar blog gelezen.

Bij mij trekt het catherina wheel en de chevron ripple. Bij de andere steken, groeit mijn deken dan weer langs de zijkant.
Ik heb dus 4 kleuren van hetzelfde merk / dikte en toch is de draad van het wit dikker dan de kleurtjes?!? Dit zorgt bij mij ook voor wat onregelmatigheden.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 09:01
Ik ben de bobbelsteek gewoon aan de verkeerde zijde begonnen zodat het duidelijke bobbeltjes worden. En mijn garen (van Zeeman) is ook verschillend van dikte naargelang het kleur.
Ik hoop ook dat de boord het een beetje goed trekt...
Grx
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 10:47
Ik ben ook met Royal bezig in wit, felroze en donkerpaars. Het paars is ook duidelijk dikker.
Groetjes, Tineke
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 16:36
Ik doe momenteel niet veel aan m'n Cal deken, ben druk met zoveel andere haakwerkjes. Maar......ik herken die verschillende diktes van de garen wel.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 16:37
Originally posted by Cully Cully wrote:

Ik ben weer een eindje verder ... Smile


Wordt bij jullie de zijkant ook zo bobbelig. Net of de ene steek veel te ruim is en de andere weer flink intrekt ?
Ik hoop dat het uiteindelijk met de rand erom, weer goed komt. 

Hij is wel gaaf zeg!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2014 om 17:12
Originally posted by By MG By MG wrote:


Hij is wel gaaf zeg!


Dank je wel!   
Ik heb er weer plezier in om eraan verder te haken, op de momenten dat haken lukt.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2014 om 08:24
En ik ben weer bij !!! Big smile

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 13:39
En de mijn is AF! Helemaal AF! Smile

Ik heb het wheel maar één keer gedaan, vond ik niet leuk. Dan telkens wanneer het wheel moest komen een andere steek: hartjes, bloemetjes.

Verder een schelpenrandje errond, ik weet eigenlijk niet wat de voorziene rand is, zover heb ik niet meer doorgelezen.

Kleine meid is er blij mee.


Groetjes, Tineke
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 15:37
Prachtig geworden Tineke!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 16:21
Dat kun je wel zeggen - een hele onderneming is het Thumbs Up
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 08:24
Prachtig!

Ik laat de mijne bewust even rusten. En straks als een speer, lekker een stuk achter elkaar doorhaken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 13141516>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns