Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

CALL- naar eigen patroon

Reageer Reageer Pagina  <1 11121314>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 10:19
Tuurlijk!!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 16:24
Originally posted by haakAB haakAB wrote:

@simonevv
Ik heb met katia katoen missisisppi en mississippi tex de volgende hoedjes gemaakt:

En dan in verschillende kleurencombinaties. Ter verfraaiing heb ik op het onderste patroon aan de zijkant wat gehaakte bloemetjes vastgezet

Ook deze site geeft tips voor mutsjes/hoedjes:

dank je wel ik ga even uitzoeken voor de meiden
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 17:17
bedankt op voorhand chantal
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 18:22
Geen dank joh daar zijn we hobbydoosjes voor :)
Ik ben nu begonnen met num twee
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 07:56
hoe vordert de tweede sjaal Wink
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:04
Het gaat wel goed !! Even soms nadenken omdat ik meer steken heb gedaan en 2 kabels extra en ik wissel af van kleur.
Dus spoed opletten en alles opschrijven.
Op dit moment ben ik bezig met de splitsen heb ik het rechter deel, en het midden deel af.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:13
o jij gaat dan heel vlug ,ik moet er nog aan beginnen eerst opzoek naar een gesckikt kleurtje 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:21
Heel mooi ,het haken gaat precies vlugger als het breien Dead ik geraak nimmer vooruit met dat zonnetje wa meer fietsen ,nog heel veel suxes met jullie haakwerkThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:25
Jeetje wat gaan jullie allemaal snel!

Volgende week maar weer beginnen aan de granny CAL ;)
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 08:33
ga jij granny haken ieke?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 09:25
Het zonnetje motiveert .
Hierna ga ik. Wat haken uit een blaadje Diana . Mijn moeder heeft daar een top in gezien.
Ook voor het eerst in katoen ben benieuwd

Ik had op marktplaats 14 bollen katoen en 10 bollen wol voor 10 euro
2 straten van mijn huis vandaan

Maak daar nu deze 2 wraps van en dan een top voor me moeder .
En heb nog blauw over voor project stitch
Ben helemaal tevreden
En ik wil een cirkel vest naken, ben nog wel even zoet.
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:17
Ik ben ook uit het tijdschrift Sandra aan het haken.
De rode van een aantal posten terug,en omdat rood nu op is ben ik aan nog een andere begonnen:

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 10:32
Originally posted by ladyken ladyken wrote:

ga jij granny haken ieke?

Misschien ooit nog wel eens, maar nu even niet...

Mijn opmerking refereert naar de Granny square CAL die ik vorig jaar georganiseerd heb
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 11:34
Mooi Wilma!!!

Zal ook weer is wat foto's proberen te maken, en dan via de Comp. Dan lukt het me wel.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 11:35
Wat voor wol,katoen? Gebruik je ik ken deze kleur niet mooi hoor!!!
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 12:05
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Wat voor wol,katoen? Gebruik je ik ken deze kleur niet mooi hoor!!!

Vraag je dat aan mij Chantal?

Deze komt in ieder geval van de Wibra,was vorige week actie.
Het is 80% katoen en 20% viscose.
Splijt wel een beetje dus het is wel een beetje opletten.

Mocht het niet lukken met de foto's dan mag je ze me wel sturen hoor.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 12:36
Deze heb ik niet gezien bij de wibra. Mooi hoor.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 18:55
Ik vorder niet zo heel snel, ik heb teveel projectjes lopen. Ik heb inmiddels 5 squares voor de baby-deken, ben met een 5e hoedje bezig (deze is voor een leerling die de vorige gezien heeft en het erg leuk vond), ben met de via dit forum verkregen "baby met uitzet" bezig en ik heb nog zoveel leuke dingen liggen om te maken. Mijn borduurwerk en breiwerk heb ik maar even in de hoek gegooid
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 16:18
Ik ben gestopt met mijn sjaal. Ik vond dat hij erg ging golven. En dat was niet naar mijn zin. Hebben jullie daar ook last van gehad? Daar zie ik op de foto's namelijk niets van. Misschien dat ik het later nog eens probeer, maar nu ga ik even verder met een gebreide sjaal. Ik vind het wel heel jammer want op de foto zag hij er erg leuk uit. Maar nogmaals toen ik hem aan het haken was werd hij niet zoals ik verwachtte.
Groetjes Teunie
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2012 om 17:15
Hij gaat inderdaad golven, maar met dragen merk je dat niet.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 11121314>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns