Call Sneeuwvlokdeken!! START |
Reageer ![]() |
Pagina <1234 47> |
Autheur | |
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oké....
Nu snel gaan werken;.( ipv haken....
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ja dat stopt niet he!
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Heerlijk begonnen hoor! Ik heb jouw tip overgenomen: eerst een aantal sneeuwvlokken en dan zien we wel verder.
Werkt denk ik fijner dan blok voor blok, we zullen zien ![]() Nu eerst de mannen pesten op kantoor. Ik hoor ze nu al: Juffrouw Jannie, waar blijft de koffie???
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Oh lekker hoor een bakkie koffie.
En tegen de tijd dat we smaak te pakken hebben zijn we klaar :) :) |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
he ik heb het ff gemist maar ik vind het patroon gaaf en wil nog graag mee doen mag ik het patroon ook?
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
ik wil ook graag meedoen. Zou ik het patroon ook mogen hebben?
Alvast bedankt
|
|
![]() |
|
Jolanda43 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Ik vind het een super leuk patroon.
|
|
![]() |
|
Volgens mij heeft iedereen nu het patroon.
|
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
dank je wel Chantal!
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Zet hem op dames, ik ben benieuwd en volg jullie dan ook mop de voet
![]() |
|
![]() |
|
drgini ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 778 |
Daar gaan we dan!!!! Ik pak een kopje koffie, haal een ander half begonnen haakwerkje uit (lukte niet helemaal zo als ik het wilde) En we laten het SNEEUWEN!!!!
Veel plezier allemaal!!!
|
|
http://pinterest.com/drgini/
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
oh lekker haken , en dan regen die op de ruiten pletst , niks zo gezellig
![]() Heb er vannacht 2 afgemaakt en deze morgen ook al 2 ![]() Eerst vanmorgen al mijn werk gedaan hier (speciaal vroeger uit bed gekomen (ongelooflijk maar waar) dan rustig gehaakt en nu ga ik mij douchen en naar de winkel (kwestie van moeten want heb echt geen zin ) Maar ja wat moet moet pfffffffff spijtig genoeg. Kan dit weekend niet veel doen (zijn bijna altijd weg ) maar maak dat wel goed volgende week ![]() Zo dames ik wens jullie veel haakplezier en vinden jullie ook niet dat het heeeeeeeeeel stil is op het forum ? Iedereen aan de haak ? ![]() fijn weekend nog
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
jolanda24 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Ja, lekker binnen haken en laat het buiten maar regenen en waaien.
Ik ga morgen mijn bolletjes garen halen en dan ook lekker aan de haak.
Allemaal een fijne dag en haak ze.
Groetjes Jolanda
|
|
![]() |
|
Nou heerlijk haak weer.
Ik heb er nu 3 af en 1 vlok:) |
|
![]() |
|
Wilma00 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Dit is mijn 1e, op een A4 vel:
![]() Chantal, de jouwe was 20/21 cm zei je, is dat dan schuin gemeten van een hoek naar een hoek,want dan is de mijne even groot.... |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mooie kleur ook zo Wilma.
Zal proberen mijn kleur is duidelijk vastte leggen. Zo moeilijk met kunstlicht. |
|
![]() |
|
Wilma00 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Dan is de mijne kleiner maar ik heb natuurlijke andere wol.
Maar maakt verder niet uit....op naar de volgende! |
|
![]() |
|
O o o o o o oo wat stom stom stom.
Ik was de hele tijd van mening dat ik met de 5mm aan het haken was. Dus niet whahahahha ik ben bezigste de 5,5 ![]() O wat dom, heb gewoon zonder te kijken me haaknaald gepakt whahahahha. Nou ja ik ben er tevreden mee dus ik ga er maar mee door. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
mag ik even iets vragen?
hoe kun je hier aan meedoen en wat is de bedoeling van dit alles het ziet er wel allemaal spannend uit met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234 47> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |