Call Sneeuwvlokdeken!! START |
Reageer ![]() |
Pagina <1 44454647> |
Autheur | |
Janny52 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo, mag ik van iemand het patroon van deze deken vindt hem
erg mooi en wil er ook mee beginnen .Alvast bedankt Janny |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ik heb je een email gestuurd.
|
|
![]() |
|
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Hallo allemaal.
Ik ga niet verder met de sneeuwvlokdeken,ik heb er geen tijd meer voor. Anders word het een lange jaren plan. Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
hoi hoi dames
hier ben ik nog eventjes mijn projectjes zijn bijna af nog een stukje breien aan de poncho en dan kan ik eindelijk beginnen aan het deken maar nu was mijn vraagje of iemand van jullie nog het patroon heeft van de halve sneeuwvlok of hexagon alvast bedankt groetjes christine
|
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Als het goed is zit ie in je mail box Christine
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Siggy1 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 December 2012 Status: Offline Points: 7 |
Hoi Christine, mag ik die halve sneeuwvlok misschien ook?
Beetje rare vraag natuurlijk nu het hier buiten vol sneeuw ligt :-) |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
hoi hoi lennie25
bedankt meid ben heel blij met je mailtje ik kan eindelijk aan het deken beginnen nu ik de halve heb ontvangen kan ik nog zien wat ik ermee doe of ik ze haak en als ik wol genoeg heb je bent een schat van een hobbydoos vriendin maar dat wist je al he meid ![]() en siggy1 :wil het je wel op sturen maar dan moet je wel je email adres zetten groetjes christine
|
|
![]() |
|
Siggy1 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 December 2012 Status: Offline Points: 7 |
Foetsie
|
|
![]() |
|
wol van grobbebol ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2013 Locatie: soest/nederland Status: Offline Points: 35 |
sorry ben net een paar dagen lid van deze heerlijke forum maar kan dus nog niet alles in me hebben opgenomen omdat ik nog steeds aan het uitvogelen ben hoe alles rijlt en zijlt.
nu lees ik over de sneeuwvlokken deken en heb al een plaatje ervan gezien. lijkt mij ook leuk om te doen, maar wat is de bedoeling hiervan. kan iemand mij hiermee op weg helpen waar ik alles kan terug lezen en eventueel het patroon hiervan krijgen.
zoals ik al zag zijn er veel mensen die er aan beginnen en die wens ik natuurlijk veel haakplezier toe
gr wol van grobbebol
|
|
wie koopt de wol bij grobbebol op de markten;dinsdag leusden/donderdag soest/
|
|
![]() |
|
Esther12 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Nee, zo werkt het inderdaad niet. Je moet je email adres invullen achter Windows Live Messenger (in je profiel). En dan kunnen degenen die hier lid zijn je email adres zien, verder niemand. Ik heb je het patroon toegestuurd maar ik zou je email adres in dit topic maar even weg halen want zo is het voor iedereen te zien.
|
|
![]() |
|
Esther12 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Dit was een call (die volgens mij inmiddels al zo'n beetje is afgelopen). Call betekent crochet along. Meerdere mensen maken dan min of meer tegelijkertijd hetzelfde patroon. Maar je kunt het natuurlijk sowieso wel maken, het is erg leuk om te doen. Ik stuur het patroon zo wel even naar je toe. Als je de zoekfunctie (ergens rechts boven) gebruikt met het woord call, kom je meerder topics tegen over deze deken, ook veel foto's van iedereen die er één heeft gemaakt.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
We hebben al een aantal Kal's en Cal's gehad op het forum. Meestal omslagdoeken. Was er nu ook al niet iets met een knuffel, waar iemand een kal/cal mee wilde beginnen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
idd magteld ik heb er ook een tijdje geleden zoiets van gelezen
ik moet nog volledig aan het deken beginnen hihih ,tegen dat die af is ,is de winter wel voorbij ,dan ben ik al klaar voor de volgende winter hebben jullie nu de nodig uitleg van het deken anders geven jullie maar en seintje
|
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Christine dank je wel voor je lieve woorden veel succes met je deken, het maakt niet uit wanneer hij klaar is dit zal vast niet de laatste winter zijn die we hebben.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
hoi lenie25
dank u zeggen is maar een klein moeite he
|
|
![]() |
|
Superbedankt! Ik vind dit forum helemaal te gek, wat zijn jullie een boel aardige mensen daar word ik heel erg blij van. Fijn om te bedenken als ik hier in mn uppie zit te haken.
|
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Een jaar na de start van deze mooie deken ben ik er eindelijk ook aan begonnen.
De vlok wit, de rand eromheen wordt bordeaurood, beiden van Zeeman. Een foto volgt later deze week. Is er iemand die toevallig nog het Nederlandse patroon voor de halve hexagon heeft? Daar zou je mij ontzettend blij mee maken. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ach ja hij is en blijft leuk!
dacht vorig jaar, volgend jaar, nu mag ik niet van mezelf, ben nog met de zigzag deken bezig! veel succes! |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
lori hij is onderweg als alles goed is
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Hoi, zou ik dit schitterende patroon ook mogen hebben.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 44454647> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |