CAL's en KAL's |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Januari 2014 om 10:11 |
Het zou best fijn zijn, als CAL"s en KAL's een eigen rubriek kregen. Nu staat er een in Tips en trucs, die dus steeds weer opduikt, maar daar eigenlijk niet thuishoort. Ik dacht dat ze vroeger of in Patronen of in de Koffiecorner stonden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prima idee Magtelt !
Ik vrees dat deze die nu bij tips en trucs staat zal blijven opduiken, ook al starten we een nieuw topic voor deze plaid. Ik stel voor dat we voortaan alle nieuwe KAL's en CAL's bij patronen plaatsen ? |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laat ik nou al die tijd hebben gedacht dat ik de enige was die dit niet handig vond?
Tips en Trucs was soms verhipt handig. En bij Kal's en Cal's kan ik wel in een week alles tegelijk kijken. Doe niet mee, maar vind het wel leuk om de vorderingen te zien. Zoals Dine zegt lijkt me wel een goede oplossing. |
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het een strak idee, goed bedacht hoor
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik word zelf een beetje dol van dat waar-zijn-jullie-mee-bezig topic, ik kan er geen touw aan vast breien/haken, alles staat door elkaar en de voortgang is ook niet echt duidelijk. Zelf reageer ik maar niet, ik heb gelukkig net een paar Ufo's klaar, maar voor ik er erg in heb heb ik weer van alles liggen. Alhoewel misschien raakt het wel eerder klaar als jullie merken dat het hier niet op lijkt te schieten ;-)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn belangsrijkste WIP is de kat Archie in te burgeren bij de andere twee. Soms zit het mee, soms meppen ze elkaar door het luikje heen met 8 poten tegelijk. Buitenstaanders maken overigens geen verschil tussen haken, breien of punniken, dus hier is het ook niet zo belangrijk, als er maar voortgang in zit.
|
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, zou jij een nieuw topic willen starten met de Archie-WIP...1volgert heb je dan al : IKKE ;-) verder ben ik met geen enkel CAL of KAL bezig maar lees wel vrijwel alles en daar heb ik al bijna dagwerk aan...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk Magtelt een nieuwe kat erbij. Is het een kitten of een volwassen exemplaar uit het asiel?
Ik vind het altijd prachtig om te zien hoe ze hier mee omgaan. Bij ons is de oudste tot nu toe altijd als overwinnaar uit de bus gekomen. Geen ruzies of zo, maar ze laat wel merken dat zij de oudste rechten heeft in huis en zet nieuwkomers op hun plaats wanneer ze iets doen wat niet mag van ons of van haar. Voor ik het vergeet ook nog een reactie over de topic Ik vind het een goed idee om die bij elkaar te zetten met een eigen onderwerp
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Een jaar of vijf geleden stierf onze oudste kater, Be-Bob. Hij was degene die de voor- en achtertuin vrij hield van vreemd kattengespuis. De andere twee, Obi en Ziggy, zijn geen helden, dus algauw kwamen er allerlei vreempies in de tuinen en zelfs door de luikjes naar binnen, waar ze de brokjes opaten, terwijl O. En Z. op de kast zaten te beven. Eén van die vreempies was een forse kater, boven cypers onder wit, wij noemden hem de Loebas. We hebben elektronische luikjes aangeschaft, die op de nekchip reageerden. Vorig jaar in de lente was Loebas ineens een broodmagere arme stakkerd. We begonnen hem te voeren met kittenvoer, gaven hem nekdruppels tegen vlooien en wormpilletjes, en eens konden we
hem vangen en naar de dierenarts brengen. We hebben hem toen laten castreren en chippen, hij is ingeent en had antibiotica nodig, omdat hij zijn nekje aldoor openkrabde. Dat bleek achteraf stress te zijn. We hebben een hondehok/kattenhuisje in de tuin gezet met een warm mandje en zo kon hij langzamerhand kiezen of hij onze kat wilde worden of een eenzame cowboy blijven. En nu is zijn chip ook op de luikjes geprogrammeerd en heet hij Archie, naar Archie Bunker, want bunkeren doet hij als de beste. Omdat hij 5 jaar geleden opdook en al dik volwassen was, denken wij dat hij een jaar of 7 is. Speels is hij nog wel, hij hopst door de kamer achter speeltjes aan, springt hoog om ze te grijpen of loert er op met een wiebelkontje en bespringt ze dan. En hij is nu meer binnen dan buiten. In de lente krijgt hij weer een prikje en een paspoort, dan is hij voorgoed van ons. Het is ons volstrekt onduidelijk of hij een andere eigenaar heeft/had, maar die heeft dan nu pech en kan een nieuwe kat gaan verwaarlozen. |
|
wat rozengeur. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wist zo snel niet waar ik hem plaatsen moest, had ook niet verwacht dat er zovééééél berichten zouden volgen. Ik schreef het ook meer als tip, vandaar.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
By MG, toen je het plaatste was het ook een tip, later hadden we er een andere naam aan kunnen geven.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een prachtig verhaal Magtelt. Je verdient de kattenpluim van het jaar. Je hebt een groot hart voor dieren. Fijn omte horen dat er nog mensen zijn zoals jij,
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat origineel Hulten om een Kattenpluim uit te reiken aan Magtelt, superrrrrr, ik sta er volledig achter en geniet geregeld van de avonturenverhalen over de 4voeterkes bij Magtelt thuis ! Mede dankzij deze kattenliehebster heb ik afgelopen jaar behoorlijk mogen doneren bij de KiKa en het KWF plus Pink Ribbon, morgen ga ik het bedrag op mn blog plaatsen....
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de pluim, ik geniet ook van ze, je krijgt zo veel terug van een huisdier. Er is elke dag wel iets te lachen en knuffelmomenten zijn er ook de hele dag door. Het lijkt wel of we altijd een paar katten met gevoel voor humor hebben.
|
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
Wat die humor
betreft Maggie:dieren gaan op hun baasje lijken of andersom |
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
t
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |