Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

carnaval in aantocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: carnaval in aantocht
    Posted: 17 Januari 2012 om 11:38

oooo kreun

carnaval komt er weer aan

ik ben afgelopen zondag met de 2 oudsten hier naar het prinsenbal geweest ter onthulling van de prinsen

De oudste zong mee met kinderen van haar school tegen twee andere scholen

nieuwe tekst op een carnavalsnummer groene gele of rode Tshirt aan (limburgse kleuren)

laten ze nou winnen!! 250 euro         alaaaf

ik moest ook mee en verkleed

heb helemaal niets met carnaval dus ik even naar de buurvrouw een glimblouse gescoord en een geleende felrose hoed met bloemen  zoon als piraat en we waren er klaarvoor

aaaaaaaaaaaaaalllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

tja we wonen nu eenmaal hier en de oudste vind het heel leuk dus ik moet ook mee naar het sprookjes bal  en natuurlijk verkleed

ik zal eens op Internet schumen om te zien of ik een bluse of grappige broek kan vinden

mijn zoon wilde dit jaar graag als duivel dus heb ik een cape gekocht en zo'n 3 tandstaf

de jongste gaat als lieveheersbeestje in een geleend jurkje waar ik zelf vleugeltjes en voelspritjes bij heb gekocht

en de oudste wil graag als cowgirl

daar moet ik nog naar op zoek

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 12:19
Geruite blouse van je man. I.p.v. knopen dicht, maak je een knoop in
de punt. Stoer spijkerrokje aan, hoge laarzen, klappertjespistool, en
natuurlijk een cowboyhoed en twee vlechtjes?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 12:28

wat leuk zeg.

waar ik vandaan kom vieren ze ook altijd carnaval.

heel gezellig met mooie wagens in de optocht en daarna voor de kids een bal.

en dan voor de grote natuurlijk het echte carnavalfeest.

ik mis het hier wel een beetje.

er word hier in een zaal wel carnaval gefierd maar ik ken daar niemand van  dus ga ook maar niet.

heel veel plezier met al het voorwerk(pret) en natuurlijk helemaal me carnaval zelf.

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 12:31

Hoi, hoi,

Ik weet niet of je een action in de buurt hebt, die hebben ook carnavalskleding voor een prikkie!

Als je op deze link van hen klikt: KLIK zie je al leuke pruikjes voor 2,79, glitter en glamour hoedjes voor 79cent

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 14:15

he ja jips een hele goeie tip dat hoedje is erg leuk!!

ja ieke ik kan twee vlechten (nog wel wil eigenlijk naar de kapper)

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 14:22
hoi drempt

veel plezier met de voorbereidingen ,ik zelf ben niet zo'n
een carnavaltype(de leeftijd mss 44j
)ik hou niet zo van de drukte maar van hier uit
alvast een reuze plezier
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 15:04
Bij ons in belgie zijn winkels met verkleed kleren en daar kan je dikwijls wel iets vinden aan goedkope prijzen
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 15:28

en wat dacht je van marktplaats. ook daar is plenty te vinden.

succes en vooral veel plezier

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 14:05

je zoon als duiveltje en je dochter als lieveheersbeestje. Het is wel een wereld van verschil.  Cowgirl is ook leuk. Bij ons op school mogen de kinderen altijd verkleed komen als de juffen hun verjaardag vieren. En natuurlijk ontkomen wij er dan niet aan. Laatst ben ik samen met Manuel als boerin en boertje geweest. Zelf een lange rok aan met een zelfgenaaide schort er over. Een t-shirt met hesje er voor en klaar was de boerin. Manuel had een geleende overall en crocks (moderne klompen) en natuurlijk een grote rode zakdoek. Een van de juffen was als pippie langkous, (korte broek, twee verschillende kniekousen, fel gekleurd t-shirt, haren in vlechten (met ijzerdraad staan ze nog wijd uit ook) en natuurlijk felgekleurde sproeten. We hebben ons ook wel verkleed als jonkvrouwen, lange paarse jurk aan en een zelfgemaakte punthoed van papier) Prinsessen, (toen had ik mijn trouwjurk aan) clowntjes, (blauw t-shirt met rode stippen, stippen waren gewoon geverft met plakkaatverf, gele broek en een rode gekke hoed met een rechtopstaande bloem. Haren in vlechten en die over mijn hoofd heen laten lopen als een soort koptelefoon. kon toen nog. Nu is mijn haar te kort) En wat maakt het uit als je straal voor paal loopt. Iedereen doet het. Dus daar hoef je het niet voor te laten. Veel plezier in ieder geval. Vooral voor de kids.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 14:45
Vroeger heb ik eens een clownspak uit één stuk gemaakt, lekker ruim, lange rits voor erin en elastiek door de mouwen en pijpen, voor de oudste gemaakt. Kon ze een paar jaar mee doen. Pullshirt en maillot eronder of 2 verchillende kniekousen. Pruikje+hoedje erbij kopen en klaar. Jongste had er later ook nog plezier van en daarna heb ik pak en bijbehoren weer aan een ander weggegeven. Dat lapje stof en rits heeft 't geld dubbel en dwars opgebracht.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2012 om 11:11
ben ook errug druk met de voorbereidingen voor carnaval....organiseer het al een aantal jaren mee voor de jeugd van Jong Nederland. Een hoop geregel en gedoe. We werken met thema's, elke dag een ander en ik vind het heeerlijk om met de aankleding daarvan bezig te zijn. Mezelf in het thema aan te kleden (en dus vaak zelf maken) maar ook de decoraties enzo.. Hebben dit jaar ook een poppenkastvoorstelling en ben de poppen hiervoor ook aan het maken. Erg druk mee dusssssssss en vandaar ook wat weinig op het forum;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns