Carnaval... |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
🍺
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Dag 2. Morgen zal er geen foto zijn. Dan neem ik een rust dag
|
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de bloes ook zelf gemaakt van het piratenkostuum? En de sjakosj is precies assorti met de giletrokmantel
|
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Behalve de sokken is alles zelf gemaakt. Het corset is aan de achterkant verlengd met een halve rok |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
wooow, als kik ooit een kleed gaan dragen of iets chiques moet hebben kom ik naar u. Efkes nadenken, die halve rok kunde er af doen en aan de onderkant van het corset een valangske zetten van een centimeter of 20.
Of een stuk rok langs de voorkant en een schort en ge hebt een dirndl. Veel plezier seffes. |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een buitengewone creatie!!!
Maar carnavals feesten worden toch lekker buiten gehouden? Kroeg in, kroeg uit? Ik kom net van buiten met een dikke trui en een dik jack met sjaal. Kleumend... hoe doe jij dat??
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
De rok is ongeveer 0.75 cm en zit vast aan t corset. Dank je |
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Na een dagje rust gaan we vandaag weer verder. Dit is mijn steampunk pakje. De hoed is niet zelfgemaakt. Op naar het carnavals ontbijt.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ook speciaal en zelfs een zwarte paardenstaart hebt ge nu.
Ik heb steampunk moeten wikipediejen want had er nog nooit over gehoord. Ginder is het beter weer dan hier zo te zien aan de schaduwen (of ge moest onder speciale lampen staan) |
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Het is hier nu ook bewolkt en het waait hard. De zwarte haren is een pruik anders past de hoed niet hahahaha |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ziet deze creatie er ook weer leuk uit! Volgens mij heb je een pruik op want ik zie nog meer zwart loshangend haar. Afgezien van de roklengte met het zicht op blote knieën doet de kleding me toch een beetje middeleeuws aan.
.................. PS: De pruik heb je inderdaad al beschreven in je vorige bericht en dat hadden we tegelijk gepost. Ik laat het maar staan zoals het er staat.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi hoor...
Al die verschillende outfits... Daar is een hoop werk ingegaan... Zal die van mij vanavond ook posten... |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk al die verschillende outfits.
En voor Kamilla. Maskers zijn al lang uit de mode. Nu alleen nog een enkeling die iemand wil uitbeelden. In mijn jonge jaren was carnaval binnen in een zaal. Je was alleen op straat tijdens de optocht of om van de ene naar de andere gelegenheid te trekken. Vooral in Maastricht is het echt straatcarnaval. En dat krijgt steeds meer navolging. In een dorp waar het niet zo druk is, is het op straat na de optocht een dooie boel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw gaaf zeg!!
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Ha-ha, dat masker op de kleuterschool was in 1963. De mode zal ook met carnaval inmiddels veranderd zijn. Maar bedankt voor de bijscholing.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou het is inmiddels nacht werk geworden voor ik ertoe kom mijn outfit te posten...
Heb dan net ook een blog geschreven over slapeloze nachten... Hierbij mijn outfit van vrijdag avond op de kindersoos carnavallen... |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig .. Een Prima Ballerina !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Erg leuk
|
|
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Die ziet er ook heel apart uit.
Maar ik ben wel erg benieuwd naar het materiaal van het rokje. Is dat kant & klaar te koop als stof?
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |