CDA wil af van zomertijd: 'Mens en dier uit balans |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die had ik nog niet gehoord.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij komt de wintertijd dichter bij de zonne-tijd dan de zomertijd. Armand Pien (schrijf ik zijn naam goed Bep?) heeft ooit gezegd tijdens de zomertijd,dat het eigenlijk 's middags om 3 uur pas 12 uur is. Ik vind de zomertijd niets aan. In het begin is het 's morgens nog donker, terwijl je al aan licht gewend was. De kinderen moesten plotseling weer in het half donker naar school fietsen. En wat heb je er nu aan dat het 's avonds langer licht is?
De kleintjes, die vroeger nog om 7 uur naar bed gingen!!!, konden niet slapen vanwege het lange licht en spelende grotere kinderen buiten. Dat probleem heb ik gelukkig niet meer. En de kleinkinderen laat ik gewoon langer opblijven, mogen ze thuis tegenwoordig ook overal. Bovendien mag oma dingen toelaten die thuis niet mogen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij hebben ze aandelen bij de fabrikant van verduisterende gordijnen .
In het begin wilde ik ze ook niet kreeg zo'n WO.II gevoel of scheikunde practicum . Nu heb ik er toch een aangeschaft . Mijn dochter heeft er in de slaapkamer van zoontje nu twee achter elkaar hangen ,in de zomer dan . |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn Nala is nog steeds van slag, ze staat een uur te vroeg te mauwen voor haar eten!!!!
|
|
groetjes geesje
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee joh, jij bent zo traag van voeren en blijkbaar altijd heel punctueel.
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahahaha leuk !!!!!!!!!
|
|
groetjes geesje
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK herinner me wel duidelijk dat het verzetten van de wijzers van de klok in de lente begon. Dus wintertijd = echte tijd. Zomertijd is ons opgedrongen door de regering, weliswaar een andere dan de huidige, maar er wordt heel wat met ons brave burgers gesold door overheden en andere diensten. Bij ons gaan de bussen minder vaak rijden "om u beter van dienst te kunnen zijn", ja ammehoela. Bovendien rijden de bussen niet de hele dag op vaste tijden, maar veranderen de minuten aan de hand van de tabel van binnenkomende treinen op het station.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er wordt ons nog wel meer opgedrongen . Digitale belastingaangifte . Anders vraag je het de buren maar .
Ik had gisteravond een jongen aan de deur met een tel in zijn hand . Ik kom mijn pakje van Wehkamp ophalen dat is hier afgegeven . Hij liet het mij op z'n tel zien . Ik heb geen pakje aangenomen . Na veel heen en weer ge praat vertrok hij toch maar . Hoe bewijs je dat je geen pakje hebt aangenomen ? Op de radio hoorde ik ook al een waarschuwing . Iemand had per PC een brief van de belasting ontvangen (digitale aangifte ) kreeg een bedrag aan euro's terug even wat gegevens invullen a.u.b |
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je je aanmeldt bij de Belastingdienst voor digitale post, krijg je, wanneer er post is, een mailtje. Daar zal geen link in staan, juist uit veiligheidsoverwegingen. Je krijgt per mail een melding dat er post is, en vervolgens log je in op de site van de overheid.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |