Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

CDA wil af van zomertijd: 'Mens en dier uit balans

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2015 om 11:54
die had ik nog niet gehoord.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2015 om 14:07
Volgens mij komt de wintertijd dichter bij de zonne-tijd dan de zomertijd. Armand Pien (schrijf ik zijn naam goed Bep?) heeft ooit gezegd tijdens de zomertijd,dat het eigenlijk 's middags om 3 uur pas 12 uur is. Ik vind de zomertijd niets aan. In het begin is het 's morgens nog donker, terwijl je al aan licht gewend was. De kinderen moesten plotseling weer in het half donker naar school fietsen. En wat heb je er nu aan dat het 's avonds langer licht is?  
De kleintjes, die vroeger nog om 7 uur naar bed gingen!!!, konden niet slapen vanwege het lange licht en spelende grotere kinderen buiten. Dat probleem heb ik gelukkig niet meer. En de kleinkinderen laat ik gewoon langer opblijven, mogen ze thuis tegenwoordig ook overal. Bovendien mag oma dingen toelaten die thuis niet mogen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2015 om 15:39
Volgens mij hebben ze aandelen bij de fabrikant van verduisterende gordijnen .

In het begin wilde ik ze ook niet kreeg zo'n WO.II gevoel of scheikunde practicum . Nu heb ik er toch een aangeschaft . Mijn dochter heeft er in de slaapkamer van zoontje nu twee achter elkaar hangen ,in de zomer dan .
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2015 om 13:12
Mijn Nala is nog steeds van slag, ze staat een uur te vroeg te mauwen voor haar eten!!!!
groetjes geesje
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2015 om 16:58
Nee joh, jij bent zo traag van voeren en blijkbaar altijd heel punctueel.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2015 om 01:00
Hahahahaha leuk !!!!!!!!!
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2015 om 09:27
IK herinner me wel duidelijk dat het verzetten van de wijzers van de klok in de lente begon. Dus wintertijd = echte tijd. Zomertijd is ons opgedrongen door de regering, weliswaar een andere dan de huidige, maar er wordt heel wat met ons brave burgers gesold door overheden en andere diensten. Bij ons gaan de bussen minder vaak rijden "om u beter van dienst te kunnen zijn", ja ammehoela. Bovendien rijden de bussen niet de hele dag op vaste tijden, maar veranderen de minuten aan de hand van de tabel van binnenkomende treinen op het station.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2015 om 10:30
Er wordt ons nog wel meer opgedrongen . Digitale belastingaangifte . Anders vraag je het de buren maar .
Ik had gisteravond een jongen aan de deur met een tel in zijn hand . Ik kom mijn pakje van Wehkamp ophalen dat is hier afgegeven . Hij liet het mij op z'n tel zien . Ik heb geen pakje aangenomen . Na veel heen en weer ge praat vertrok hij toch maar . Hoe bewijs je dat je geen pakje hebt aangenomen ?

Op de radio hoorde ik ook al een waarschuwing . Iemand had per PC een brief van de belasting ontvangen (digitale aangifte ) kreeg een bedrag aan euro's terug even wat gegevens invullen a.u.b
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 22:10
Als je je aanmeldt bij de Belastingdienst voor digitale post, krijg je, wanneer er post is, een mailtje. Daar zal geen link in staan, juist uit veiligheidsoverwegingen. Je krijgt per mail een melding dat er post is, en vervolgens log je in op de site van de overheid.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns