Centraal nummer is NIET de snelste weg |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2019 om 11:34 |
Waar ik het van krijg is het systeem van de 'snelle' afhandeling. Vroeger, dan ging het volgens mij, (en volgens jullie na het lezen van dit bericht) ook. Zo ergens in het jaar 1996 had ik wat papieren opgestuurd naar de ziekekas. Ik wilde na een week toch eens horen hoe het nu zat. Dus ik bel naar de ziekekas waar ik het had naar opgestuurd. Ik had de juiste man aan de lijn en werd gek geholpen. Enkele jaren later, weer zo iets in dien aard. Echter, nu hadden ze bij de ziekekas het in hun hoofd gehaald om alles via één centraal telefoonnummer te doen. Reden; dan gaat het sneller. Ik krijg iemand aan de lijn, en die vroeg waardoor het ging. Ik doe mijn uitleg, Vraagt die persoon aan de andere kant: "Oh, naar welk kantoor heb je dat dan opgesuurd".? Ik zei welk kantoor het was. Zegt die aan de andere kant: "Ik schakel je naar daar door". Eer ik de persoon van het gevraagde kantoor aan de lijn had, ben ik wel zes keer doorgeschakeld. Nadat ik alle info had, vroeg ik waarom dat centrale nummer er kwam was. Zegt die man: "Dat is om alles sneller te laten verlopen". Ik zeg hem: "Sneller? Mijn klak ja, ik ben zeven keer doorgeschakeld, en elke keer uitleg uitleggen komt het gaat. Vroeger dan ging dat toch sneller. Ik belde gek jou nummer en binnen de drie minuten was ik klaar. Nu ben ik zeker een half uur bezig eer ik heb wat ik moet hebben. "
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK vind dat gedoe met keuzenummers altijd zo maf. Je belt het nummer van de huisarts en mag dan kiezen uit 1) spoedgeval, 2) aanvraag medicijn 3) afspraak maken of 4) contact met de assistente. Na je keus krijg je in ieder geval contact met de assistente. Behalve bij 2) dan mag je zeggen wie je bent, met geboortedatum, en dan welke apotheek, welk medicijn en hoeveel. Vroeger hadden ze een speciaal nummer voor spoedgevallen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en dan zeggen ze eerst, om u beter van dienst te kunnen zijn .
Ik leg tegenwoordig maar een pen en papier neer anders ben ik het nummer kwijt . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo reed onze bus eerst een kwartiersdienst, maar dat werd veranderd in een halfuursdienst om ons beter van dienst te kunnen zijn. Als ik zo'n tekst lees, vraag ik me af wie ze denken te belazeren, zichzelf of de klant?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |