Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Centraal nummer is NIET de snelste weg

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Centraal nummer is NIET de snelste weg
    Posted: 03 Oktober 2019 om 11:34
Waar ik het van krijg is het systeem van de 'snelle' afhandeling. 
Vroeger, dan ging het volgens mij, (en volgens jullie na het lezen van dit bericht) ook.
Zo ergens in het jaar 1996 had ik wat papieren opgestuurd naar de ziekekas. Ik wilde na een week toch eens horen hoe het nu zat. 
Dus ik bel naar de ziekekas waar ik het had naar opgestuurd. 
Ik had de juiste man aan de lijn en werd gek geholpen.

Enkele jaren later, weer zo iets in dien aard. 
Echter, nu hadden ze bij de ziekekas het in hun hoofd gehaald om alles via één centraal telefoonnummer te doen. Reden; dan gaat het sneller.
Ik krijg iemand aan de lijn, en die vroeg waardoor het ging. 
Ik doe mijn uitleg, 
Vraagt ​​die persoon aan de andere kant: "Oh, naar welk kantoor heb je dat dan opgesuurd".?
Ik zei welk kantoor het was. 
Zegt die aan de andere kant: "Ik schakel je naar daar door". 
Eer ik de persoon van het gevraagde kantoor aan de lijn had, ben ik wel zes keer doorgeschakeld. 
Nadat ik alle info had, vroeg ik waarom dat centrale nummer er kwam was.
Zegt die man: "Dat is om alles sneller te laten verlopen". 
Ik zeg hem: "Sneller? Mijn klak ja, ik ben zeven keer doorgeschakeld, en elke keer uitleg uitleggen komt het gaat. Vroeger dan ging dat toch sneller. Ik belde gek jou nummer en binnen de drie minuten was ik klaar. Nu ben ik zeker een half uur bezig eer ik heb wat ik moet hebben. " 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23668
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2019 om 08:53
IK vind dat gedoe met keuzenummers altijd zo maf. Je belt het nummer van de huisarts en mag dan kiezen uit 1) spoedgeval, 2) aanvraag medicijn 3) afspraak maken of 4) contact met de assistente. Na je keus krijg je in ieder geval contact met de assistente. Behalve bij 2) dan mag je zeggen wie je bent, met geboortedatum, en dan welke apotheek, welk medicijn en hoeveel. Vroeger hadden ze een speciaal nummer voor spoedgevallen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2019 om 20:13
Ja en dan zeggen ze eerst, om u beter van dienst te kunnen zijn .

Ik leg tegenwoordig maar een pen en papier neer anders ben ik het nummer kwijt .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23668
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2019 om 08:19
Zo reed onze bus eerst een kwartiersdienst, maar dat werd veranderd in een halfuursdienst om ons beter van dienst te kunnen zijn. Als ik zo'n tekst lees, vraag ik me af wie ze denken te belazeren, zichzelf of de klant?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns