chemo mutsjes |
Reageer |
Autheur | |
annele
Duizendpoot Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 April 2020 om 16:21 |
ik ben op zoek naar chemo mutsjes gehaakt, gebreid of genaaid voor een volwassene
|
|
m.v.g. annelies
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien even via google proberen?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij zijn daar van die speciale facebook groepen, die dat soort acties organiseren.
|
|
annele
Duizendpoot Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de reacties.
helaas ben ik de mutsjes zelf nodig. |
|
m.v.g. annelies
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan wens ik jou heel veel sterkte toe de komende tijd.
Als je op Google kijkt bij "chemomuts patroon hobbydoos" kom je de mutsen tegen die forumleden in het verleden gemaakt en besproken hebben. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ze echt van hier moeten komen : hierboven op zoeken klikken, dan geadvenceerd zoeken in het popupke aanklikken. Dan links chemo muts invullen
zoeken in alle forums (links grote kader) rechts find post : any date aanklikken en dan vanonder start zoeken en anders idd facebook en google |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |