Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Chichi / dikke dame

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma 51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma 51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Chichi / dikke dame
    Posted: 15 September 2013 om 16:14
Ik ben op zoek naar een patroon van een dikke dame. Op Curacao worden deze beeldjes gemaakt. Ze noemen het chichi's, dit is een koosnaam voor vrouwen, meestal voor de oudste vrouw, zus in de familie. Het lijkt me zo leuk om een chichi te haken. Nu ben ik helaas niet een haaktalent die zelf patronen kan maken, maar als ik een patroon van een dikke dame heb, kan ik het misschien wel aanpassen. Wie kan mij helpen aan een patroon?????
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 17:03
kijk even bij mijn creaties   
YAYA di Terra / Dikke Dame
door HakenAllerleiCuracao, 10 September 2013 om 15:13

kijk even bij voorstellen hoe je je e-mail adres kunt invoeren .voor het ontvangen van bv een patroon
oant Sjen
Back to Top
Wilma 51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma 51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 17:21
Oh, dank je wel, dit is precies wat ik zocht!!!!!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 17:26
ik wil je wel het patroon sturen    maar ik weet je e-mail adres niet .
kijk even bij mijn naam klik op het pijltje .dan zie je aan de rechterkant in het rijtje mijn e-mail adres staan .
het is de bedoeling dat dat van jou ook op die manier ingevuld word
oant Sjen
Back to Top
Wilma 51 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma 51 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 18:55
Dank je wel, ik heb volgens mij nu mijn e-mail adres ingevuld. Ik heb het patroon gevonden via jouw creaties, ben nu alleen nog even aan het uitvogelen hoe ik haar zittend kan maken. Ik vind de lange benen namelijk niet zo leuk, dus ben bezig om een ovaal te haken en dan het originele patroon vlak boven de benen weer op te pakken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2013 om 08:25
ik ben benieuwt naar het resultaat.
Gerda is er ook mee bezig 
oant Sjen
Back to Top
marjolijntje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolijntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2014 om 19:58
heeft iemand een haakpatroon van een dikke dame
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 12:08
Lees even het bovenstaande een dan heb je al een antwoord.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns