Chichi / dikke dame |
Reageer |
Autheur | ||
Wilma 51
Newbie Lid sinds: 15 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 September 2013 om 16:14 |
|
Ik ben op zoek naar een patroon van een dikke dame. Op Curacao worden deze beeldjes gemaakt. Ze noemen het chichi's, dit is een koosnaam voor vrouwen, meestal voor de oudste vrouw, zus in de familie. Het lijkt me zo leuk om een chichi te haken. Nu ben ik helaas niet een haaktalent die zelf patronen kan maken, maar als ik een patroon van een dikke dame heb, kan ik het misschien wel aanpassen. Wie kan mij helpen aan een patroon?????
|
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
kijk even bij mijn creaties
|
||
oant Sjen
|
||
Wilma 51
Newbie Lid sinds: 15 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oh, dank je wel, dit is precies wat ik zocht!!!!!
|
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik wil je wel het patroon sturen maar ik weet je e-mail adres niet .
kijk even bij mijn naam klik op het pijltje .dan zie je aan de rechterkant in het rijtje mijn e-mail adres staan . het is de bedoeling dat dat van jou ook op die manier ingevuld word
|
||
oant Sjen
|
||
Wilma 51
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dank je wel, ik heb volgens mij nu mijn e-mail adres ingevuld. Ik heb het patroon gevonden via jouw creaties, ben nu alleen nog even aan het uitvogelen hoe ik haar zittend kan maken. Ik vind de lange benen namelijk niet zo leuk, dus ben bezig om een ovaal te haken en dan het originele patroon vlak boven de benen weer op te pakken.
|
||
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik ben benieuwt naar het resultaat.
Gerda is er ook mee bezig
|
||
oant Sjen
|
||
marjolijntje
Newbie Lid sinds: 13 Februari 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heeft iemand een haakpatroon van een dikke dame
|
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lees even het bovenstaande een dan heb je al een antwoord.
|
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |