Cochem |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Juli 2011 om 12:18 |
Hallo allemaal.
Wij gaan 1 augustus een midweek naar Cochem. Wie van jullie is daar wel eens geweest,en weet iemand van jullie ook of er een handwerkwinkel is,of ergens in de buurt. Ik wil namelijk gaan kijken naar mooie sokkenwolletjes. Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ken het niet, ben er nooit geweest. Hoop dat je er een leuke winkel in de buurt kunt vinden...
|
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Ja wij zijn er geweest maar ik kan mij niet herrinneren dat ik daar iets op handwerkgebied heb gezien. Ik hoop dat je een goede route beschrijving hebt want het was nogal een zoekplaatje om vanuit het dorp naar het vakantiepark te komen, maar mss is het inmiddels wel beter aangegeven. Wij waren er 2 jaar geleden. |
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Ik ben er ook geweest, maar een handwerkzaak weet ik zo ook 1,2,3 niet, het is wel een erg leuke plaats!
|
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Oh ik hoor net van mijn zus dat er wel een winkeltje zit die ook tafelkleedjes verkoopt en volgens mij ook wat garen (je komt er vanzelf langs als je de winkels afloopt in de buurt van een groot plein in cochem). Ze hebben vaak een rek met tafelkleedjes buiten staan.
Hoop dat je het kan vinden!! |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Het is een hele leuke plaats en volgens mijn moeder (nu op visite) hebben zij inderdaad in de winkel met tafelkleden ook wol.Maar het is een lange winkelstraat met allerlei winkeltjes (wel een smalle straat). en dan kom je op het grote plein.Geniet er van. p.s. kijk anders op de site van Cochem waarschijnlijk vind je dan het winkelbestand. groetjes Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Je kunt eerst al aan de balie vragen naar handwerkwinkels en anders bij het VVV. Maar je zult je best wel amuseren, ook als er geen handwerkwinkels in de buurt zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
mocht je in de buurt van een hella bouwmarkt komen
(die zit bij trier en bitburg) daar verkopen ze ook veel wolletjes. groetjes en veel plezier belinda |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Trier is ook een hele mooie en leuke stad met een hele brede winkelstraat met heel veel winkels. Mocht je een drogisterij tegen komen die IHR PLATZ heet,dan zeker naar binnen gaan.Ze verkopen daar ook veel wol.Veel plezier. groetjes Frea p.s.het is al enige tijd geleden dat ik in die omgeving ben geweest en ik had toen nog geen interesse in wolletjes,dus heb daar nooit naar gekeken. (Nu kijk ik als eerste in Duitsland naar wolletjes |
|
![]() |
|
![]() |
|
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Dames allemaal bedankt voor jullie reacties over de winkels voor wol.
Als ik er weer ben dan laat ik het jullie weten op koffiecorner. Er zal vast wel wat te vinden zijn. Morgen over 1 week gaan wij er heen. Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
Spikeysmum ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Ik ben er vorig jaar geweest. Geen handwerkwinkel gezien.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Cochem... prachtig, boottochtje, kastelen bezoeken, terrasje pakken. Ik vind het daar super mooi en gezellig.
Helaas ik heb geen idee over handwerkwinkels daar. |
|
![]() |
|
Wij zijn weer thuis zie mijn WWW.
Groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
Zo te lezen heb je het gevonden, fijn!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |