Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Colportage

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 00:16
al verdwenen se. Was gewoon een wistjedatje.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 18:49
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Sjeez Bep wat heb jij nou gedaan met die handtekeningen balk.
Een koe, laat mijn huisband het maar niet horen, hij gaat er vanavond nog 1 scoren denk ik. Hij wil ook graag een trekker,

ik vind dat alleen goed als hij er ook 20 hectare bij aanschaft en dat is bloody unlikely LOL

Begin met een geit! Wij hebben 1 hectare en dat is ruim voor zeven geiten
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 19:33
Even rekenen 1 ha = 10.000 vierkante meter, not ? Delen door 7 uhm 1428 vierkante meter per geit. Volgens mij kan ik dan 1/3 geit
tussen onze fruitbomen houden. Alles afgazen, hopen dat zij niet in de moestuin belandt, o nee nee nee - ik denk het niet.
Melk je die geiten ? Hier hadden ze er vroeger wel 1 (en varkens), maar ik ben eigenlijk een stadskind Embarrassed wij hebben alleen kippen.
En natuurlijk een stoere kat !!!
Heel heel vroeger was het huis hier naast een soort skaeve huze (voor onaangepasten). Die oude die daar woonde zei, ze hebben me
verbannen - naar St Helena (zo heet de huidige bungalow nog steeds) - op een goede dag kwam zijn vrouw thuis nadat ze in een andere
stad voor een ziek familielid gezorgd had. Waar is de sik vroeg ze bij thuiskomst, die he'k op was zijn antwoord.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2015 om 22:46
Nou ja, eigenlijk lopen ze maar op een deel van de totale oppervlakte, ongeveer een halve hectare dus, dan kun je alweer naar boven afronden tot een hele geit per boomgaard. Maar dat van die moestuin is wel een zwak punt ja. Het eerste halfjaar dat we ze hadden braken ze altijd uit, pas nu we 1m80 stierengaas + schrikdraad hebben blijven ze braaf binnen hun eigen territorium. Koop,een geit en leer vloeken, hebben ze mij altijd gezegd.
Nee, ze worden niet gemolken, behalve door hun eigen lammetjes.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2015 om 10:56
ha ha de sik opgegeten, vroeeger, zo n 50 jaar gelee, woonde naast m n oma een man met zn hele geite en kippe bende in huis, ze aten met zn alle uit ene koekepan, de man ook, wij de kinders vonden t natuurlijk reuze intressant om naar binnen te gluren, kwam ie aangerend, wij bang natuurlijk! later.......veel later zei mn moeder dat ie geen vlieg kwaad deed ( die zag je ook binnen) en dat ie de grootste lol had als wij weg stoven! had ik dat toen geweten was ik blijven staan natuurlijk!LOL

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns