Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

complimentendag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: complimentendag
    Posted: 01 Maart 2012 om 08:54

Weet niet of het in Nederland zo is, maar vandaag is complimentendag in België:

daarom, voor alle hobbydozen:
jullie zijn helemaal geweldig !

;)

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 09:05

O wat leuk: complimentendag

Ik geef hier vaak gewoon een compliment hoor, dat is ook leuk. En op school doen de juffen aan: Een compliment op een onverwacht moment! En dat motiveert de kinderen ook.

Maar ik sluit me aan bij jouw woorden

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 09:14
ik sluit me hier graag bij aan, het is een kleine moeite om een complimentje te geven. Je ziet iemand zeker kinderen groeien. Jullie zijn allemaal geweldig bezig  
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 09:16

dan doe ik heel gauw mee en geef iedereen hier een compliment voor al dat moois dat we samen toch elke keer weer mogen bewonderen.

 

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 09:31

Ook ik wil iedereen complimenten geven voor alles wat gedaan en gemaakt wordt. En ook compliment voor het meeleven met iedereen in voor-en tegenspoed. Wat een goed idee is het om een complimentendag te houden!

Groetjes van Jolly



Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:09
Van mij ook een dik compliment voor wat er gemaakt wordt.


Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:18
Ik wil even zeggen dat vandaag jullie haar zo leuk zit 
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:42
Prideke wat zie je er leuk uit, zelfgemaakt?
Groetjes van Jolly



Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:50

Of het hier in Nederland ook zo is of niet, dan maken we dat er toch gewoon van? Ik geniet elke dag weer van dit forum en ben heel erg blij met jullie!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:52
Ik ben blij dat jullie blij zijn
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 11:01
Eigenlijk zouden we ook een jaarljkse "mopperdag" moeten introduceren. Maar... wel beperkt tot die ene dag

Trouwens, ik vind dat dit forum altijd oprechte complimenten geeft als je iets van jezelf laat zien. Daarom waardeer ik het forum zo! 
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 11:19

Ik geef het ganse forum een dikke pluim omdat iedereen altijd voor elkander klaar staat .Dat heb ik ondervonden dat ik een maand geleden in de kliniek lag met mijn heup en daarom wil ik zeker Rita bedanken voor iedereen op de hoogte te houden

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 12:52

Het is in Nederland ook complimentendag.

En dit forum krijgt van mij ook een groot compliment. En alle hobbydoosjes ook.

groetjes Frea

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 13:20
ha iedereen verdiend hier een compliment en niet alleen
vandaag ,dit geldt voor iedere dag van het jaar
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 20:14

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Eigenlijk zouden we ook een jaarljkse "mopperdag" moeten introduceren. Maar... wel beperkt tot die ene dag

 

Nou inderdaad wel onder die voorwaarde, want er zijn al genoeg mopperdagen in een jaar. 

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 21:30
Ik ga ook alle Hobbydoosjes in heel groot compliment geven en bedanken voor al het moois!!!
En ook voor jullie vriendschap, waar ik zo ontzettend blij mee ben.
Een hele dikke kus van mij voor jullie allemaal
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns