Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Computer tips en trucs vraag....

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Computer tips en trucs vraag....
    Posted: 31 Juli 2012 om 15:31
Hoi,
 
ik hoop dat ik het onder de goede tipic zet.
Het gaat om het volgende. Zoals velen van ons ben ik rijkelijk bedeeld met tijdschriften van Wanda.
Nu staat er in ieder tijdschrift wel iets wat me aanspreekt, echter de tijschriften nemen zoveel ruimte in beslag dat ik eigenlijk alleen hetgeen wil bewaren wat me echt aanspreekt.....
Hoe kan ik dat op de meest simpele manier uit het tijdschrift ahlen en opslaan????? Kopieëren en plakken lukt mij niet.....(kan aan mij liggen)
 
Hoor heel graag van jullie!! Big smile
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 15:38
kan jij pdf's maken met een virtuele printer?
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 17:27
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

kan jij pdf's maken met een virtuele printer?
 
dit klinkt wel heeeeeeeeeeeeel technisch.......... geen idee dus LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 18:04
zodra je een pdf maakt stuur je het naar de printer, maar deze printer print dan niet maar maakt een bestandje aan, dat je kunt opslaan.
lydia wijsbroek
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 18:21
Daarvoor kun je nitro reader downloaden Marlies , dan kun je je bestand openen en alle afbeeldingen er uit halen. Wel allemaal tegelijk, maar daarna kun je daar waar ze zijn opgeslagen, de afbeeldingen kiezen die je wilt bewaren. Heel simpel werkt dat. Mocht het niet lukken trek maar aan de bel!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 18:28
Ik ben een leek op computergebied. Ik zou scannen wat me bevalt en de scans in een mail aan mijn man sturen met het verzoek dat alles uit te printen. Kun je natuurlijk ook aan een kennis met printer vragen en dan het papier betalen.

Je kunt de bladen ook uit elkaar halen en de patronen die je wilt bewaren in doorzichtige mapjes van Action stoppen in een ordner.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 18:52
Hoi Magtelt,
 
het gaat juist om de digitale versies die ik van Magtelt heb gehad.....
 
Ga eens even aan de slag met Nitro Reader José, ben benieuwd.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 18:54
Komt helemaal goed Marlies! En anders mail je maar :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Januari 2012
Locatie: Goudswaard
Status: Offline
Points: 669
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 18:59
Picasa downloaden, printscreen knopje gebruiken van je toetsenbord... en dan heb je het 
bericht wat je wil hebben in Picasa, wat je daar weer kan bewerken...!

Groetjes Saskia
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk
www.angelikas-pictures.blogspot.nl
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 19:31
Marlies, laat ons weten of het gelukt is, want ik snap er ook niets van Embarrassed
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 19:39
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

Marlies, laat ons weten of het gelukt is, want ik snap er ook niets van Embarrassed
 
hoi,
 
ik heb het programma gedownload waar Seeke het over had. Lijkt mij eenvoudig maar ben er nog niet aan toegekomen....
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 19:40
dus... we wachten vol ongeduld op het resultaat  LOL
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 21:52
Hoikes allen
Als je met Windows werkt is er een hele goeie virtuele printer.
Het noemt Nitro.
Je kan het gratis gebruiken en het is echt niet moeilijk te instaleren.
Je download de Nitro exe.
slaat het bv op op je bureaublad.
Dan dubbelklik je op die EXE. en installeer je het programmaatje.
Daarna kan je bij afdrukken kiezen voor nitro en slaat hij op in pdf.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan anders deleten maar.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 22:18
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

dus... we wachten vol ongeduld op het resultaat  LOL
 
ja.............. dat is lekker!!!!  LOL
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 22:19
Hoi Inge,
 
diet kreeg ik ook als advies van Seeke (José).
Als ik morgen boodschappen heb gedaan, de badkamer, gestreken dan ga ik er even voor zitten  Big smile
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 22:46
Och meid die badkamer strijk je volgende week maar hoor,
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 22:55
Ik bedoelde niet het afdrukken naar een virtuele printer in combinatie met nitro.
Als je in nitro reader een pdf bestand opent kun je daar iedere pagina als afbeelding er uithalen.
Dat is wat ik bedoelde.
Nitro Reader openen, op "afbeeldingen ophalen"klikken en het bestand kiezen.
Dan kiezen waar je wilt dat de foto's terechtkomen, op de knop drukken en voila!
 
Simpeler kan haast niet....
 
 

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 23:03
Ow... dat wat Inge schrijft gaat toch ook wel handig, misschien nog wel veel handiger zelfs!
Heb het even uitgeprobeerd, en het voordeel is dat je niet alle foto's van het pdf bestand opslaat, maar alleen maar die ene pagina. Gaat dus veel sneller dan wat ik schreef eigenlijk, omdat je dan niet weer alle afbeeldingen die je niet wilt weer moet gaan verwijderen...
 
Ik heb dit nog nooit op deze manier gedaan, eigenlijk alleen maar op "mijn" manier.
Maar bedankt Inge voor de tip!
Dat van die virtuele printer wist ik wel, maar niet op deze manier :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 08:41
Originally posted by diny183 diny183 wrote:

Och meid die badkamer strijk je volgende week maar hoor,
 
Big smileBig smileBig smileBig smileBig smile
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 10:55
Update:
ik heb Nitro geinstalleerd maar heb het er ook weer afgehaald.
Alles werd automatisch via Nitro geopend en duurde mij veeeeeeeeeeeeeel te lang.
Heb nu een ander programma gedownload "Printkey2000" en vooralsnog werkt dat prettiger vind ik.
Dit programma kan je aanklikken als je het daadwerkelijk nodig hebt.
Weet niet hoe het komt dat ik alles automatisch opende in Nitro, misschien hoort het wel zo.
 
Enne Diny de badkamer is ook gestreken ondertussen.....Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns