condoleren |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gecondoleerd met het verlies van je man. Ik wens je heel veel kracht en liefde toe in deze zeer moeilijke tijd.
![]() |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Wil heel veel sterkte gewenst deze dagen en de komende tijd. Ik denk aan je
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Wil,
gecondoleerd met het verlies van je man. Heel veel sterkte gewenst. |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Gecondoleerd met het verlies van je dierbare. heel veel sterkte, ook voor degene die dichtbij je staan.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
marmich62 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Wil ik ken je niet maar ik denk dat veel mensen je wel
kennen. Hierbij wil je ook condoleren met het vreselijke verlies van je man. Ik be net lid geworden van dit forum maar als ik zo iets lees dan komt er een koude rilling over me heen te meer omdat ik bezig ben het a.s verlies van mijn moeder te verwerken. Ik wil jou en je familie, kennissen en vrienden heel veel sterkte wensen de komende tijd. En probeer zo veel mogelijk met mensen te blijven praten. Zelf ben ik 3 jaar geleden mijn zoon verloren en ik weer dus nu hoe lomp mensen kunnen reageren. Je zou er na 3 jaar allang over heen moeten zijn, nou dat ben ik dus niet en zeker niet in deze dagen. Wil heel veel sterkte nogmaals en ik hoop alleen maar dat je mensen om je heen hebt die je echt bij staan. Marijke |
|
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Gecondoleerd met het verlies van je man,en heel veel sterkte voor de komende tijd voor iedereen in je gezin en familie. Groetjes Frea |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
hallo wil, ik ook wil je op deze weg even condoleren met het grote verlies van je man,ik wens je heel veel sterkte de komende tijd hoor, groetjes en dikke knuffel hesterkg1 |
|
![]() |
|
Ursula75 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 245 |
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de komende tijd.
|
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Wil, veel sterkte voor jou en je dierbaren, mijn oprechte deelneming
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
|
![]() |
|
TLooman ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Wil gecondoleerd met het verlies van je man ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd
|
|
groetjes Thea
|
|
![]() |
|
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Wil gecondoleerd met het overlijden van je man, ik wens je
heel veel sterkte toe. |
|
![]() |
|
![]() |
|
morgenster ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 25 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 326 |
Gecondoleerd met het verlies van je man. Ik wens je heel veel sterkte. |
|
morgenster
|
|
![]() |
|
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Heel veel sterkte...
|
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
dank jullie wel voor alle lieve en steunende woorden. ik heb geen "ophef" gemaakt van de ziekte van mijn man arie, maar kan wel vertellen dat het in een razend tempo is gegaan. op 20 oktober de uitslag, blaaskanker, niet te behandelen. op 6 december was het genoeg voor arie. hij kon niet meer verder. we ( zoon, schoondochter en ik ) hebben om hem heengestaan toen hij de injectie's kreeg. gelukkig konden we er goed over praten en hebben samen nog van alles kunnen regelen. de crematie gisteren was prachtig geregeld en er waren zooooveeeel mensen, onvoorstelbaar. dus nogmaals dank |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Nogmaals heel veel sterkte,het kan heel snel gaan. groetjes Frea |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Lieve Wil,
Wat akelig toch wanneer je met iets als dit te maken krijgt. Je zou zo graag van alles willen doen voor je naaste, maar helaas zelfs de doktoren staan machteloos tegenover deze ziekte. Vreselijk! De patiënt lijdt, maar jij lijdt net zo hard mee omdat je zoveel wilt doen maar uiteindelijk niets kunt doen. Ik wil je bij deze ook nog condoleren en ik wens jou en je naaste familie veel sterkte toe met het verlies van man en vader. Groet, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
Tul!p ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Ik lees dit nu pas, Wil gecondoleerd met het verlies van je man en ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd.
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Wil, sorry het bericht is me ontgaan, nog gecondoleerd met het verlies van je man, heel moedig van je man om deze grote beslissing te nemen. Ik wens je heel veel sterkte voor de aankomende tijd.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wil, wat is dit vlug gegaan! Maar fijn dat jullie er over konden praten. En dat de crematie mooi geregeld was.
Wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |