Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

content scraper

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: content scraper
    Posted: 31 Augustus 2013 om 19:51
Ik kijk regelmatig bij "actieve gebruikers". Is heel interessant. Je ziet waar men naar kijkt, anoniem of ingelogd. Je komt topics tegen die allang vergeten waren met vaak handige informatie.
Op dit moment waren er ongeveer 150 bezoekers. Nog nooit vertoond. Een heleboel gast met als vermelding: content scraper 008. Heeft iemand enig idee wat dit te betekenen heeft. Heb het gegoogeld, maar het klinkt niet erg positief wat ik daar lees. Is in het engels allemaal. Heeft iets te maken met informatie van blogs overnemen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 20:24
Nu zijn er zelfs 264 actieve gebruikers. Hoe kan het trouwens dat een gast een antwoord kan schrijven? Er staat duidelijk bij Access Denied. Wordt er hier gerommeld met onze gegevens?
Groetjes, Lida.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 22:00
Dat is toch niet te hopen maar tegenwoordig weet je het nooit.,
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 22:01
Ik heb even gekeken maar zag niets vreemds, 41 gasten en een aantal geregistreerde bezoekers. 
Ik heb meteen  gegoogled op 'content scraping' en dat klinkt inderdaad niet goed.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 23:41
Esther, ik heb later nog eens gekeken en toen was het niet meer. Wat ik vooral vreemd vond was dat dit stond bij hetzelfde topic en dan diverse keren en ondertussen ook nog bij allemaal andere dingen. En dat alles tegelijkertijd.
Groetjes, Lida.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 23:49

Inbreken op een forum als dit is een fluitje van een cent, onze mail adressen zijn dan ook echt niet veilig Unhappy

Liefs Jann
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2013 om 00:21
De " gasten " zijn meestal zoekmachines. Bijvoorbeeld wanneer je via google zoekt op breien kom je veel verwijzingen naar dit forum tegen, de zoekmachine moet dit natuurlijk eerst zelf opzoeken, dat zijn de gasten.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2013 om 01:57
Dat klopt, Diny. Maar waar Lidwina het over heeft, dat zijn geen zoekmachines.
Google maar eens op content scraping. 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2013 om 08:14
Mijn privé-gegevens zijn meestal niet ingevuld, niet omdat iemand het niet zou mogen weten, maar wel om bovenstaande reden.
Wanneer ik dan een verzoek heb en hoop er een reactie op te krijgen, dan vul ik eventjes mijn mailadres in. Anderzijds, als je regelmatig op het forum ingelogd bent, hoef je dit zelfs niet te doen. Leden kunnen altijd een PM sturen, indien nodig...
ik heb voor forums en andere niet-professionele bezigheden een apart mailadres, en daar kunnen ze niks mee aanvangen mochten ze dat al willen. Daar is niks privé of financieel iets aan gelinkt
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2013 om 10:26
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Mijn privé-gegevens zijn meestal niet ingevuld, niet omdat iemand het niet zou mogen weten, maar wel om bovenstaande reden.
Wanneer ik dan een verzoek heb en hoop er een reactie op te krijgen, dan vul ik eventjes mijn mailadres in. Anderzijds, als je regelmatig op het forum ingelogd bent, hoef je dit zelfs niet te doen. Leden kunnen altijd een PM sturen, indien nodig...
ik heb voor forums en andere niet-professionele bezigheden een apart mailadres, en daar kunnen ze niks mee aanvangen mochten ze dat al willen. Daar is niks privé of financieel iets aan gelinkt

Zo doe ik dat ook, mailadres op dit forum alleen maar invullen als ik een verzoek heb en daarna weghalen.
En een apart email account voor andere openbare bezigheden Wink

je kan niet voorzichtig genoeg zijn, helaas.........

Liefs Jann
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns