Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Creatieve voornemens 2013

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Creatieve voornemens 2013
    Posted: 02 Januari 2013 om 17:27
Voor dit jaar heb ik al heel wat creatieve voornemens. Het volgende wil ik in ieder geval (af)maken: Lalaloopsymuts (is al bijna af), lalaloopsy sjaal. Poppenwrapper, dekentje en kleertjes naaien voor de Baby born en poppen wagen die jongste dochter krijgt voor haar derde verjaardag aan het eind van deze maand.

Verder wil ik een webwinkel beginnen om mijn zelfgemaakte dingen te verkopen.

Wat zijn jullie creatieve voornemens?
Groet,

Yobsje
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2013 om 17:48
Ik ben momenteel bezig met een pony voor mijn jongste zoon

En daarna wil ik een grote hond haken.
Ben daar nog wel even mee bezig.

Hoop dat er dit weer een succesvolle call komt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2013 om 18:43
Mijn Baby Bornhaakboekje afmaken, de breiboekjes aanpassen aan kleine BB, misschien al beginnen aan een boekje voor minibb en weer eens een trui voor mezelf op de pennen zetten. Een knuffel haken of breien, ik denk een teddybeer. Een nieuwe poefhoes haken. Een bruidspaartje breien voor de a.s. bruid naast ons. Dat is wat ik al vast in mijn hoofd heb, verder fladderen er allerlei losse ideeën in mijn hoofd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2013 om 18:45
Ik neem mij niets voor. Er komen al zoveel dingen op mijn pad dat 2013, zoals ieder jaar, op 31 december weer te kort blijkt te zijn geweest.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2013 om 18:47
Ik ben van plan dit jaar met zelfgemaakte spulletjes op de plaatselijke jaarmarkt te staan. Opbrengst voor de jeugdvereniging.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2013 om 20:16
Ik ga proberen geen half afgemaakte dingen te hebben.
Het is de bedoeling dat er half juni 20 muisjes gemaakt zijn, voor het afscheid van mijn kleindochters vriendjes op het kinderdagverblijf,mijn voornemen is om er elke week 2 te maken.
Ook moeten er nog 3 haakcadeautjes uitgezocht worden voor de leidsters daar en 1 voor de juf van mijn andere kleindochter want die gaat dan naar groep 3.
De grootste uitdaging is toch wel mijn voornemen niet te veel te willen hebben/maken maar volgens mij is het al gesneuveld binnen een dag
   
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2013 om 23:01
Ik heb een goed voornemen...... ik maak geen goede voornemens.
Het komt zoals het komt, wat Lidiwna ook al zei..... het jaar is toch te kort!!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 10:57
Ik ga alles proberen af te maken en heb terug engeltjes te haken voor mijn ander schoonzus
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 13:21
Mijn goede voornemen (net als vorig jaar) is om vooral veel leuke dingen te doen. Dat is me het afgelopen jaar erg goed bevallen.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 14:01
ik ben nu volop bezig met de sterretjes te haken voor de suikerbonen Tongue ik moet er in totaal 35 maken (zo'n sterretje heeft dus 2 kanten en dan haak in het aaneen )maar dan begint het pas , het is PRUTSWERK want het sterretje is in totaal maar 2,5cm groot Shocked Ik zit daar erg lang aan te foefelen om er eentje volledig af te krijgen . Mijn dochter is op 5 februari uitgerekend maar waarschijnlijk wordt men kleinzoontje vroeger verwacht Confused Dus heb geen tijd te verliezen Big smile
Voor de rest zie ik wel wat ik nog ga haken dit jaar. Ga me eerst en vooral nadien veel bezighouden met de 2 kleinzoontjes LOL en genieten volop van die schatten
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 19:13
Ik maak waar ik zin in heb en wat op mijn to-do lijstje staat. Maar daar wijk ik toch ook nog vaak vanaf als ik iets anders leuks tegen kom
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 19:42
Ik ga maar weer eens (zoals ieder jaar) proberen om eerst iets af te maken voor ik weer aan iets nieuws begin
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 19:45
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Ik ga maar weer eens (zoals ieder jaar) proberen om eerst iets af te maken voor ik weer aan iets nieuws begin
Wie niet waagt  
Ook ik ga voor dat voornemen en de rest van de cliche's... Minder eten, meer sporten. Maar dat is niet heel creatief.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
cootje48 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 December 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cootje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 20:20
eindelijk eens leren sokken breien.....

en van al mijn zeeprecepten en bad en body recepten wil ik een soort receptenboek printen bij albelli. maar dat betekend dat ik wel alle recepten nog een keer moet maken en fotograferen. Vandaag al wel 4 productjes gemaakt (shampoobar, conditioner, oilfree creme en een haarmasker), maar ik heb een schrift vol)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns