cuffed cape//met/zonder col |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 November 2015 om 16:01 |
![]() ![]() De cape is een kooppatroon en vertaald door Jeanette Kemp.de col had ik al maar past er prima bij.Alle restjes Tweed opgemaakt!
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit is echt geweldig!
![]() Maar ook een erg mooie speld. Ik ken zulke spelden alleen van Vikingmarkten. De Vikingen droegen de sluiting van hun capes aan de rechterkant waardoor die speld ook rechts kwam te zitten.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooi setje.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Je kan een winkeltje beginnen Engeline, deze is ook zo mooi
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
op het laatste zullen dat wel heel lange toeren geweest zijn om te haken.
Mooi en nu kan je met een gerust hart nieuwe tweed, of een ander garen inslaan. |
|
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Dat viel wel mee,maar ik was echt restjes aan het opmaken,de 2 beige strepen.....aan 1 achterkant heb ik vanaf de schouder de zwarte moeten gebruiken.Mijn hele hobbykamer op zijn kop gezet...maar nee niets meer.Ook in de winkels is geen tweed meer te krijgen,ja alleen de zwarte....ben naarstig opzoek naar de gebroken wit.Hoofdkantoor zegt op 25 november weer een nieuwe vracht binnen te krijgen....ben benieuwd!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dat was mij niet opgevallen dat die ene streep dunner is dan de andere.
(en gewoonlijk zie ik zoiets direct, soms tot grote frustratie van sommigen). De 24ste voor de winkel gaan kamperen om zeker te zijn. |
|
|
|
![]() |
|
haha,nou ik heb bij een aantal Zeemannekes,een briefje achtergelaten voor Tweed,Als het binnenkomt gaan ze mij bellen(hebben ze beloofd!!)
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Mooi zeg.
Ik zag bij de Zeeman laatst van die bordeaurode twee vond ik erg mooi en ik zie hier dat het ook goed kleurt met de blauwe. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Mooi hoor. Brede of smalle strepen, maakt niet uit. Is de vrijheid van de kunstenaar, die had daar een diepere bedoeling bij!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Zenner heeft zulke spelden in het assortiment, helaas alleen bij Etos, voorzover ik weet en niet in alle filialen. Bij Kruidvat waren ze ooit wel, maar nu niet meer. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Bedankt Magtelt! De Etos heb ik binnen bereik van 3 kilometer. Ik zal er eens gaan kijken.
|
|
![]() |
|
Alleen het ronde gedeelte van de speld kon ik vinden.de steker er doorheen is een sateprikker van de action!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
heel mooi geworden
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
prachtig!
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Hij is prachtig.
|
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Heel smaakvol zo!
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |