Dé oplossing voor mij ;.)) |
Reageer
|
Pagina <123 |
| Autheur | |
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2012 om 21:18 |
|
weet je wat ook leuke dingen zijn om te doen? Bij het onderwerp kijken waar iedereen een link kan neerzetten en lekker over het web surfen om patronen te verzamelen. De afgelopen dagen heb ik weer een tijdje zitten snuffelen. Gewoon even geen zin om te handwerken maar lekker patronen verzamelen. Ik heb er ook een stel vertaald. Klik met je rechtermuisknop op het patroon (moet dan geen pdf zijn) en dan staat er ergens tussen vertalen met bing. Dat heb ik aangeklikt. En dan het in leesbaar nederlands overschrijven. Als je een beetje handig bent met word is dat vrij snel gedaan.
Nog een tip: heb je veel foto's digitaal staan maar doe je er nooit iets mee? Maak een leuk fotoboek. Je kunt bij heel veel verschillende fotozaken digitaal een fotoboek maken. Programma downloaden, foto's uploaden, leuke achtergrond, leuke effecten (bijvoorbeeld afgeknabbelde fotorand) tekst er bij. Je krijgt het gedrukt thuisgestuurd. Geweldig leuk om te doen. Enne is punniken niet een idee? of werken met de doddle loom of iets dergelijks? Wel jammer. Hoef je eindelijk eens niet aan je huishouden te werken. Kan je niet handwerken. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2012 om 21:32 |
|
Ik ben dus vandaag al in de weer geweest met patroontjes zoeken enzo...
Maar sowieso bedankt voor alle tips die je gegeven hebt. Straks zijn die enkele weken nog te kort om dit allemaal te doen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Juli 2012 om 21:42 |
|
ik kan alleen maar zeggen doe het rustig aan. en zoek dan maar voor ons een paar leuke patroontjes.
En je dochter is een kanjer.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |