Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Daar gaat ze...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 16:35
Dat zal ze zeker heel mooi vinden
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 18:22
Ik vind een gelukspoppetje idd. een heel leuk idee want  je wenst haar  toch het gelukWink
Maar die deurstopper vind ik ook wel leuk De deur blijft open of om de nieuw geopende deur open te houden.. 

En uh ik wens iedereen een gelukspoppetje voor werk  als er hier oook een kan komen  en we  nemen dan een deurstopper maar  die gebruiken we even anders.. We gooien de deuren dicht in het binnenhof zetten de deurstopper er tegenaan en die halen we pas weg als wij tevreden zijnWink

Zo'n deurstopper is toch veel leuker om naar te kijken dan die hele regeringsfiguren. zit nou niks leuks bij om naar te kijken ook en goeie ideeën hebben ze ook niet. 
Geef mij dus maar de deurstopper heb je meer aanLOL

'Sorry ik moest het even kwijtEmbarrassedWink

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:40
Maakt volgens mij niet uit wat je maakt, maar iets krijgen is altijd leuk, zeker als het een blijk van waardering.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns