Daar gaat ze... |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 16:35 |
|
Dat zal ze zeker heel mooi vinden
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 18:22 |
|
Ik vind een gelukspoppetje idd. een heel leuk idee want je wenst haar toch het geluk
![]() Maar die deurstopper vind ik ook wel leuk De deur blijft open of om de nieuw geopende deur open te houden.. En uh ik wens iedereen een gelukspoppetje voor werk als er hier oook een kan komen en we nemen dan een deurstopper maar die gebruiken we even anders.. We gooien de deuren dicht in het binnenhof zetten de deurstopper er tegenaan en die halen we pas weg als wij tevreden zijn ![]() Zo'n deurstopper is toch veel leuker om naar te kijken dan die hele regeringsfiguren. zit nou niks leuks bij om naar te kijken ook en goeie ideeën hebben ze ook niet. Geef mij dus maar de deurstopper heb je meer aan ![]() 'Sorry ik moest het even kwijt
![]() ![]() |
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 21:40 |
|
Maakt volgens mij niet uit wat je maakt, maar iets krijgen is altijd leuk, zeker als het een blijk van waardering.
|
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |