Daar issie weer.... |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 Oktober 2012 om 11:33 |
|
Leuk om te lezen dat zowel tussen de verschillende mensen de meningen uit elkaar lopen, maar ook bij mensen zelf.
Van de week had ik ''langs de leeuw'' gekeken. Ook nu was ik matig enthousiast. Soms was hij erg leuk tegen artiest Mika, de andere keer kon ik hem wel van z'n bank schieten, zo overdreven, zo nep, zo over de top. Dat stukje met het meisje met Down Syndroom en de pony (jaren geleden) vind ik inderdaad wel een mooi voorbeeld. Zij weet zich prachtig te weren tegen het sarcasme van de Leeuw. Maar de communicatie tussen Adje (dat een acteur zich leent voor die rol...) en Cor Bakker vind ik op het asociale af. De Leeuw heeft zoveel te danken aan Bakker, hij mag wel zorgvuldiger met die man omgaan. Maar toch, zijn liedjes kunnen me ook raken... Een bijzondere man, dat zeker!
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |