Dat ik veel gemaakt heb |
Reageer |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Januari 2015 om 06:51 |
Dat ik nu zoveel heb, komt omdat ik het een heel jaar opgespaard heb en het dan pas weg breng.
Per 2 dagen is er een muts, of een paar wanten af, ik kan voor de rest weinig doen en haak en brei veel, dus vandaar. De andere dingen duren wat langer voor ze af zijn. En breien en haken geven me rust. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
och creaans ge moet u niet verantwoorden voor ons hoor. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en ik had wel gedacht dat het over een heel jaar ging. Alleen zijn we hier een klein beetje bezorgd dat je misschien een ietsiepietsie te veel hooi op je vork neemt, vandaar.
En eigenlijk ben ik stiekem wel een beetje jaloers dat je zoveel kan maken in 1 jaar tijd. |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net zoals Bep zegt. Ik ben in ieder geval bij die bezorgde, en ook een tikkeltje jaloerse, mensen.
Het blijft een prestatie. Uiteindelijk moet je toch de moed opbrengen om het te blijven doen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik brei dan en bedenk halverwege dat het me niet zint en haal alles uit, om 's avonds dan weer net zo ver te zijn als een dag te voor
Maar als het rust geeft is het goed, maar een beetje afwisseling is ook goed - niet alleen je handen zullen beweging nodig hebben.
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het vooral super dat je je zo inzet voor het goede doel! Geniet van het handwerken en doe wat voor jou goed voelt!
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je je al op een handwerkforum moet verontschuldigen omdat je veel aan handwerken doet... Gewoon lekker doen waar je zin in hebt! En ieder op zijn eigen tempo.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben ik het helemaal mee eens en als ik veel onderhanden heb dan kan er lekker afgewisseld worden. Hoef je toch niet iedere keer met hetzelfde bezig te zijn.
Dat je zoveel doet hobbyen is toch ontzettend leuk! |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snapte het wel, dat jullie bezorgd om mij zijn, vind dat heel lief.
Maar het raakte me wel,de berichtjes bij creaties. Ik was er juist zo trots op, wat ik allemaal gemaakt heb, voor het goede doel. Het geeft je een kick. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ho ho creaans!
niet ; ''ik was er juist zo trots op'', maar IK BEN ER HEEL ERG TROTS OP!!!! met hoofdletters!! alles voor t goede doel, petje af hoor! als je je eigen maar niet ''voorbij'' haakt en breit |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kickt gij maar rustig verder en natuurlijk dat je daar trots op bent, 3 grote dozen vol. Ik doe het je niet na in elk geval.
|
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
En trots mag je hier ook op zijn. Je doet het met het hart op de juiste plek wat wil je nog meer.
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Doen waar je je goed bij voelt is heel belangrijk. We zien je werkjes graag voorbij komen.
|
|
Grx
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niets is fijner dat iets met plezier doen. Ga maar lekker door. Jij blij omdat je jezelf prettiger voelt en de ontvanger blij met jou brei- en/of haakwerk.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |