Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dat was wel eventjes schrikken.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dat was wel eventjes schrikken.
    Posted: 11 Augustus 2019 om 00:58
Dat was van de week schrikken. Ik was nog wat op mijn pc aan het tokkelen, toen ik zo rond 1.30 opeens een brandgeur rook. 
Vlug wat aangetrokken en naar beneden en naar buiten. 
Bleek dat de bistro onder mij een barbecue  deed. 
Het brandalarm ging niet af. 
Gelukkig niks aan de hand. 
Maar stel je maar eens voor, voor hetzelfde geld lag ik al in bed te slapen, en onder mij staat de boel in de fik. (geraak er dan nooit meer uit). 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2019 om 08:30

Ik zou op de PC nog wat tokkelen, een brandmelder en een uit het raam-werp-uitrol-red-jezelf-brandladder aanschaffen. Als in boy-scout be prepared

Of op de PC tokkelen en een huis zonder bistro zoeken LOL alhoewel brand iedereen kan overkomen ook zonder bistro.
Hè Francis dat was vast schrikken, gelukkig viel het mee - je zult maar een hartverzakking van de schrik krijgen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2019 om 15:42
In Nederland is een uitweg bij brand verplicht. Een flat heeft een vluchtroute. Voor hetzelfde geld gaat er iets echt fout in de bistro. Hopelijk ben je al weer bekomen van de schrik.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2019 om 00:48
ik HEB een rookmelder, maar de rookgeur zal niet sterk genoeg geweest zijn om af te gaan. 

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2019 om 15:41
Gelukkig viel het mee en ben je er met de schrik vanaf gekomen .

Ik vind het alleen gek dat de rookmelder niet afging .
In het verzorgingshuis ,waar ik vrijwilligster was ging dat ding al af als we poffertjes bakten . De eerste tijd kon je nog iets uitzetten zodat de brandweer niet aankwam ,maar later kon dat niet meer en moest de brandweer alles controleren

Back to Top
Loes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2019 om 16:37
Batterij leeg?
groetjes Loes
Back to Top
francis3 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2019 om 10:42
ga het van de week eens testen, als er hiernaast nog eens iets te doen is. (ik zet dan eerst mijn gehoorbescherming op en neem dan die rookmelder mee naar beneden. Vraag dan aan een roker of die eens naar dat ding wil blazen. (dan weten we het meteen he). Want op dat knopje duwen om het alarm te laten afgaan, wil niks zeggen. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2019 om 11:59
Goed idee .

Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.104 seconden.
Lang Yarns Bergere de France