Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De gang mooi opknappen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:01
Heyyyyy lekkere mafketel ;-)))) JIJ jaagt me niet op hoor maar ik dek mezelf altijd in...dan kan ik het in een rustig=heeeeeeel erg langzaam tempo doen...maar waar ik me elke dag over verbaas is over het vele werk/geknutsel/en nog veel meer wat jij doet met je weinig energie, kind, je bent een supervrouw....doeiii, Ml1
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:44
Paasspullen. Je bent in ieder geval op tijd zullen we maar zeggen zo vlak na de kerst. Die rieten hartjes zijn leuk he? Er zijn ook heel veel stoffen varianten trouwens. Maar die kan je dan inderdaad weer zelf maken. Het ziet er al heel gezellig uit. Morgen heeft Antony geen vakantie meer zeker? Mmm zal wel weer stil en saai zijn. Ik moet altijd zo wennen als Marco na het weekend weer moet gaan werken. Kan nooit helemaal mijn draai vinden op zo'n dag.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:56
Ja dat is dan weer wennen hè Clara .
Maar Anthony heeft nog 1 week vrij . En daarna moet hij weer 12 weken stage lopen. Hij moet nu bij de geestelijk gehandicapten  (Sterrenbos in Roosendaal).

Nou we zijn in de stad geweest en het was Geen koopzondag .
Raar, want vorige week was het niet ivm met Nieuwjaarsdag, en stond er in de krant dat het dan vandaag zou zijn,......dus niet.
Heb nu geen spulletjes mee kunnen brengen. Komt morgen of overmorgen wel dan

Uhmmmmm.......ja ik had het al over paasspulletjes, maar eerst is het natuurlijk carnaval , dus moet ik eerst wat carnavalsspulletjes eraan hangen.
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns