Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De grote AFVALRACE!

 Reageer Reageer Pagina  <1 13141516>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 14:23
Originally posted by vivke1959 vivke1959 wrote:

hoi esther
 
misschien is een gastric bypass een oplossing voor je
zoals ik eerder zei , ik heb nog geen spijt ervan en ben op 6 weken al 17 kilo kwijt en zit nu ook onder de 100 Embarrassed
 
gr vivke

Nee Vivke dat is geen oplossing voor mij. Ik heb vroeger 7 operaties aan mijn buik gehad om te proberen of ik kinderen kon krijgen en dat is nooit gelukt en ik kreeg altijd infecties na de operatie....  dus nee, ik ga echt niet in mij laten snijden, brrrrr
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 14:26
Ik heb een maag sleev Vivke en ik moet zeggen ik heb er geen spijt van ik heb altijd gezegd aan mij lijf geen operaties maar op gegeven moment zo zat altijd maar lijnen en weinig er af, ik heb de sleeve afgelopen januari gekregen en nu is er 34 kg af. Ik voel me weer ernergie vol ben nu me gang aan het schilderen deuren, trap enz en volgende doel is de huiskamer voor het nieuwe laminaat er in komt, ik doe weer vrijwilligers werk.
 
Misschien moet ik volgend jaar nog een bypass maar dat hoor ik in januari bij de chiurg ik wil nu ook weer slank zijn, ik val nu nog 2 a 3 kg per maand af.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 14:53
de AH heeft fris drank (limonde en cola) die gezoet zijn met stevia
 
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 17:21
ik heb de kaap van min 20kg  vorige week bereikt ClapClapClap
op naar de volgende 10
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:23
Originally posted by vivke1959 vivke1959 wrote:

ik heb de kaap van min 20kg  vorige week bereikt ClapClapClap
op naar de volgende 10
 
Ja de eerste 20 a 25 kg  gaan hard kan ik uit ervaring zeggen de rest gaat in een gestaag tempo wat rustiger ik ben nu 35 kg afgevallen vanaf afgelopen januari, en de rest van mijn groep ook dus ik zit mooi bij  het gemiddelde, afgelopen zomer stond ik zelfs af en toe een paar weken stil en dan ging er weer een kilo af en nu is er afgelopen maand zomaar weer 4 kilo afgegaan is wel frusterend hoor stil blijven staan maar het hoord er bij.Wink
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 10:23
O dames wat een prachtige resultaten! Clap
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 09:02
Hoe gaat het met de afvallers? 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 19:27
Ik ben ruim 16kg kwijt en sta nu stil. Je kan niet blijven gaan hè? Big smile
 
Ik ben bijna 2 kg zwaarder dan toen ik trouwde bijna 17 jaar geleden. Ik heb 2 kinderen en slanker hoef ik echt niet te worden hoor Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 19:34
Nee, jij mag stoppen! Clap (of beter: staande ovatie voor dit resultaat, houden zo!)
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 19:39
O dank je wel! Embarrassed
 
Nu is de kunst inderdaad het gewicht eraf te houden. Ik heb voor mezelf een getal op de weegschaal en daar mag ik niet overheen.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 17:43

voor en nu halverwege foto's
hier sta ik links  Embarrassed erg zenne




Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 19:03
Wat een prachtig resultaat! Clap
 
Toen ik mijn foto's van vorig jaar zomer en nu deze vakantie zag, schrok ik ook wel hoor. Jeetje, mijn kleding is nu 3 maten kleiner dan het voorheen was Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 19:21
Super resultaat, gefeliciteerd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 18:58
Wauw, complimenten dames. Goed gedaan 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 19:05
Dat ziet er goed uit hoor!
 
Ik heb ook nieuwe kleding moeten kopen me shirts hingen zo beetje over me knieen nu en broeken zakken af.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:05
HOERA! Ga zo door! Clap
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:56
Vind het super knap.

Hier lukt het niet zelfs geen kilo, bah bah bah.
Ik wil,er zo graag 3 kilo af hebben minimaal.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 11:04
hoi allemaal,
wat ik nou toch weer had! hartstikke trots op mezelf zat onder de 100, ga ik op een andere weegschaal staan, ben ik 104, bah wat een afknapper. en het ergste is tegenwoordig lust ik alles, zelfs spruiten! mooi haar esther, ben zelf met 51 gestopt met de verfjes en ja hoor helemaal grijs, als een postduif nou het zij zo! sstaat nog leuk ook, heb snel een bruine kop van t fietsen,
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 11:05
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi allemaal,
wat ik nou toch weer had! hartstikke trots op mezelf zat onder de 100, ga ik op een andere weegschaal staan, ben ik 104, bah wat een afknapper. en het ergste is tegenwoordig lust ik alles, zelfs spruiten! mooi haar esther, ben zelf met 51 gestopt met de verfjes en ja hoor helemaal grijs, als een postduif nou het zij zo! sstaat nog leuk ook, heb snel een bruine kop van t fietsen,

Alleen nog maar op je eigen weegschaal gaan staan! Ga zo door hoor Clap
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 11:07
ha, heb mn eigen weegschaal juist opgeruild voor die gene die zwaarder weegt! de mijne was erg oud, dit is een nieuwere. en eigenlijk heb ik t lijnen/lijden opgegeven, mag alleen niet meer worden van mezelf.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 13141516>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns